شناسهٔ خبر: 67999655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت شهرکرد:

نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است

مریم علیزاده

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: اقدامات و وقاحت بی‌شرمانه آمریکا موجب شده که امروز نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی درپی به شهادت رساندن اسماعیل هنیه به اوج خود برسد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز (۱۲ مرداد ماه) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یادآوری کرد: این شورای به دستور امام خمینی (ره) برای هماهنگ کردن اقدامات نهادهای مختلف انقلابی در سراسر کشور تشکیل شد.

وی با اشاره به ۱۴ مرداد ماه و صدور فرمان مشروطیت، گفت: مشروطیت در اصل، فرمان تشکیل مجلس شورای ملی بود که مظفرالدین شاه قاجار ۱۳ مرداد آن را امضا کرد و یک روز بعد، فرمان مشروطیت صادر و این، اولین گام برای توسعه سیاسی ایران شد، یعنی ایران برای اولین بار دارای پارلمان شد.

او همچنین بیان کرد: جهاد دانشگاهی در حالی به سالروز تاسیس خود در ۱۶ مرداد ماه نزدیک می‌شود که توانسته است با تکیه بر کار دست‌اندرکاران جهادی، قدم‌های بزرگی در راه پیشرفت جمهوری اسلامی و رسیدن به تراز انقلاب اسلامی بردارد.

فاطمی با اشاره به افشای چهره واقعی آمریکا در جنگ جهانی دوم، اظهار کرد: در جنگ جهانی دوم، شش کشور درگیر شدند، ژاپن، آلمان، ایتالیا یک سمت و در طرف مقابل انگلستان، فرانسه و شوروی بودند که در همان سال اول، فرانسه سقوط کرد و عملا از جنگ خارج شد. در اواسط جنگ، آمریکا وارد جنگ شد و فرمانده جبهه متفقین یک ژنرال آمریکایی به نام آیزنهاور شد که با پیروزی متفقین این جنگ تمام و چهره واقعی آمریکا مشخص شد. آمریکا تا اواسط جنگ جهانی دوم چهره مثبتی به نظر می‌رسید، ولی با شرکت در اواسط جنگ جهانی دوم، چهره کریه او نمایان شد.

وی ادامه داد: اقدامات و وقاحت بی‌شرمانه آمریکا موجب شد امروز نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی درپی ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه به اوج خود برسد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه ترامپ دستور مستقیم به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی را صادر کرد، گفت: اسرائیل انسان‌های بی‌دفاع را کشت، از طرفی وقاحت و بی‌شرمی آمریکا که خیال می‌کند دنیا به همین شکل تمام می‌شود، نشان‌دهنده بزرگی انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: حرکات غیرقابل پیش‌بینی آمریکا نشان‌دهنده حقارت آمریکاست، چون کشوری که ادعای حقوق بشر می‌کند، به ارزش‌های دیگران بی‌احترامی می‌کند و با ترفندهای مختلف اقدامات بی‌شرمانه‌ای انجام می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه مجاهدت‌های مقام معظم رهبری به جایی رسیده است که آمریکا راهی به‌جز رویارویی مستقیم با ایران ندارد، گفت: برای ملت ایران سخت بود که مهمان ما در سرزمین‌مان به شهادت برسد. ملت ایران تقاضای انتقام و خونخواهی دارد. 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به جمله «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» اظهار کرد: دست خدا، بالاتر از همه دست‌هاست، اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را یاری و قدم‌های شما را استوار می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پس از ۱۳ سال، با مردم این استان وداع کرد.

 انتهای پیام

نظر شما