شناسهٔ خبر: 68000673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه نایین:

رسانه‌های دشمن به دنبال ایجاد روح ناامیدی در مردم و جبهه مقاومت هستند

امام جمعه نایین گفت: دشمن و رسانه‌های دشمن به دنبال ایجاد روح ناامیدی در مردم و جبهه مقاومت است تا بگوید ایران از نظر امنیتی دچار ضعف است و القا کند که مردم و جبهه حق و انقلاب تلفات می‌دهند، اینها توان پاسخگویی را ندارند و این موضوعات برای القای ناامیدی به جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ در نماز جمعه این هفته نائین ضمن تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: این اقدام ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و به لطف خدا از جبهه استکبار انتقامی سخت خواهیم گرفت.

وی افزود: یکی از شگردهای منافقین، ایجاد یاس و ناامیدی در میان مؤمنان و جبهه حق و انقلاب است و سال‌های اخیر ترور شخصیت‌هایی از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را مشاهده کردیم و پاسخ دادیم اگر چه این پاسخ‌ها جلوی تجاوز و ظلم دشمنان اسلام را نگرفته است.

امام جمعه شهرستان نائین ادامه داد: گستاخی دشمن به حدی رسیده که در طی یک مراسم رسمی و دیپلماتیک کشور ما در تحلیف رئیس جمهور با آن سخنرانی ناامید کننده برای جبهه کفر، مهمان جمهوری اسلامی را در پایتخت به شهادت می‌رساند.

مطهرخو تاکید کرد: دشمن و رسانه‌های دشمن به دنبال ایجاد روح ناامیدی در مردم و جبهه مقاومت است تا بگوید ایران از نظر امنیتی دچار ضعف است و القا کند که مردم و جبهه حق و انقلاب تلفات می‌دهند و اینها توان پاسخگویی را ندارند و این موضوعات جهت القای ناامیدی به جامعه است.

وی با بیان اینکه این نگاه یک نگاه نقطه‌ای است که فهم درستی را به ما نمی‌دهد، گفت: نگاهی فهم درست را به ما می‌دهد که ما به مسائل نگاه روندی داشته باشیم و باید توجه کرد که این ترورها بوده و ادامه خواهد داشت اما ترور برای رژیم صهیونیستی ناکام است چرا که به بقای خود کمک نمی‌کنند بلکه رژیم را به زوال نزدیک می‌کند.

امام جمعه شهرستان نائین با اشاره به قدرت گرفتن خارق‌العاده جبهه مقاومت و از دست دادن قدرت رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: اگر توجه کنیم می‌بینیم که آرمان فلسطین دارد به نتیجه می‌رسد و نه فقط در میان غرب زده و ساده لوح‌ها بلکه در میان جبهه ضد استکبار نیز رژیم صهیونیستی را قابل مذاکره و سازش می‌دانستند اما جبهه مقاومت برای آزادی تمام فلسطین یک فراگیری عجیب پیدا کرده و متوجه شدند که این رژیم قابل مذاکره نیست.

وی تصریح کرد: دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی و امپراطوری رسانه‌ای غرب سال‌ها تلاش کردند که یک چهره صلح طلب و خلاق برای رژیم منحوس صهیونیستی درست کنند اما با اتفاقات اخیر و طوفان الاقصی، چهره خون‌خوار و جنایتکار صهیونیستی بر همگان آشکار شد.

امام جمعه نائین افزود: امروز رژیم کودک کش تمام ارکان قدرت خود به جز یک عامل بزدلانه و پرهزینه ترور را از دست داده است.

نظر شما