شناسهٔ خبر: 67999694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در تجمع نمازگزاران جمعه؛

اردبیلی‌ها خونخواهی از رژیم صهیونیستی را فریاد زدند

اردبیل- نمازگزاران اردبیلی در میدان مصلای این شهر فریاد خونخواهی از رژیم صهیونیستی سر داده و عقوبت سخت صهیونیسم جهانی را خواستار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که بعد از نماز جمعه و در میدان مصلای اردبیل با حضور مؤمنان و نمازگزاران اردبیلی برگزار شد، مردم دیار ابوالفضلی و حسینی سبلان در کنار اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی، خواستار شکسته شدن سکوت جوامع جهانی و بین‌المللی در برابر جنایت‌ها و کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی شدند.

در این تجمع شرکت‌کنندگان در حالی که پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، فریاد می‌زدند «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با اسرائیل و آمریکا».

در این تجمع که شرکت‌کنندگان تمثال امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید هنیه را در دست داشتند، مسلمانان را به اتحاد فرا خوانده و ضرورت خونخواهی و انتقام سخت از رژیم صهیونیستی و سردمداران و حامیان منطقه‌ای آنها را خواستار شدند.

اردبیلی‌ها در تجمع حمایتی از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت ترور شهید هنیه فریاد زدند «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، لشکر جانباز توییم خامنه‌ای، حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، هیهات من‌الذله، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم، اسرائیل کودک‌کش نابود باید گردد و…» حمایت خود را از جبهه حماس و مقاومت اعلام کرده و اعلام بیزاری از رژیم منحوس صهیونیسم را فریاد زدند.

در این تجمع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با قدردانی از حضور پرشور اهالی استان در راهپیمایی‌ها و تجمعات حمایتی از مردم مظلوم فلسطین و غزه در یک سال اخیر اظهار کرد: همه این حمایت‌ها روح تازه‌ای را در جبهه مقاومت دمیده است.

حجت‌الاسلام حسن باقری تصریح کرد: دشمن امروز از این همه وحدت و همگرایی به تزلزل و عجز افتاده و باید قدر این حرکت‌های عظیم حمایتی را بدانیم و اجازه ندهیم تا دشمن تا بن دندان مسلح بتواند بر امت اسلامی چیره شود.

وی ترور شهید هنیه را نشان استیصال رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این حرکت‌ها روح جدیدی را در جبهه مقاومت و حماس می‌دمد.

به گزارش خبرنگار مهر، نظیر این تجمع‌ها در سایر شهرهای استان برگزار و شرکت‌کنندگان در حالی که پرچم کشورمان ایران و فلسطین را در دست داشتند، با شعارهای انقلابی سعی کردند تا پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه خود را از نهضت انتفاضه و آزادی قدس اعلام کنند.

نظر شما