شناسهٔ خبر: 58629718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عضو شورا خبر داد.

پلمب مرکز درمانی ناایمن در پایتخت

مرکز درمانی در منطقه ۱۲ تهران به علت ناایمن بودن پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در صد و بیست و هشتمین جلسه شورا گفت: بسیاری از مراکز درمانی تهران فرسوده است و در روز‌های اخیر، مرکز درمانی در منطقه ۱۲ تهران به علت نا ایمن بودن و قدمت ۷۰ ساله پلمب شده است.پلمب مرکز درمانی ناایمن در پایتخت

ناصر امانی گفت: به ایمن سازی ساختمان‌ها علاوه بر ایمنی آتش نشانی باید توجه شود و سازمان نظام مهندسی باید برنامه خود را در خصوص ایمنی ساختمان‌ها ارائه می‌کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: در ساخت و ساز تهران باید اصول شهرسازی و معماری را رعایت کرد و از کوچکترین تخلفات در این خصوص نباید گذشت و باید به فکر آینده بود.

ناصر امانی پیشنهاد داد تیمی برای بررسی وضع ایمنی ساختمان‌ها با اولویت مجتمع‌های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی تشکیل شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری ایمن سازی را انجام داده و فهرست آماده کرده و فراخوان می‌دهد، اما در بخش سازه اقدامی نمی‌شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم در این باره گفت: گروهی متخصص برای بررسی پایداری ساختمان‌ها تشکیل شده و حدود ۲ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده اند و امیدواریم اطلاعات آن به موقع ارائه شود.

نظر شما