شناسهٔ خبر: 67984821 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل امنیتی استانداری تهران:

مرزهای اربعین از شنبه باز می‌شود

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: مدیرکل امنیتی استانداری تهران از آغاز عملیاتی شدن کاپوتاژ خودروها به منظور انتقال کالا به منظور برپایی مواکب خبر داد و با اشاره به باز شدن مرزها از روز شنبه گفت: موکب‌داران می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به کاپوتاژ خودروهای خود برای انتقال کالا به کشور عراق اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سیدکمال سادات در جلسه ستاد اربعین استان تهران با بیان این مطلب که متقاضیان برای خرید ارز اربعین باید ابتدا سامانه سماح ثبت نام کنند اظهار کرد: ارز اربعین به افراد بالای پنج سال تعلق می‌گیرد و همراه داشتن مدارک شناسایی و گذرنامه برای دریافت ارز الزامی است.

وی افزود: به منظور خرید ارز به صورت آنلاین متقاضیان می‌توانند بعد از احراز هویت، مبلغ ریالی ارز را واریز کرده و با مراجعه به شعب منتخب ارز موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.

سادات با تاکید بر اینکه افراد بالای ۱۸ سال هم باید یک سیم‌کارت داشته باشند، گفت: صاحبان حساب در بانک‌های ملی و پست‌بانک می‌توانند در بستر پیام‌رسان «بله» نسبت به واریز وجه و دریافت ارز اقدام کنند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری تهران، سادات در ادامه افزود: مقدمات عزیمت عوامل جمعیت هلال احمر به کشور عراق جهت ارایه خدمات درمانی به زائران انجام گرفته است و زوار می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی به مراکز هلال احمر مراجعه کنند.

در این جلسه همچنین درباره استقرار موکب ستاد اربعین استان در شهر نجف، نرخ کرایه اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت جابجایی زائران بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما