شناسهٔ خبر: 58550041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی:

مردم زلزله‌زده خوی از بسترهای تعیین شده مشکلات خود را مطرح کنند

ارومیه - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی از مردم زلزله زده شهرستان خوی خواست مسایل و مشکلات خود را در موضوعات مختلف فقط از طریق بسترهای تعیین شده و مجاز طرح کنند تا به اطلاع مسوولان استان برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، علی رزازی روز پنجشنبه با اشاره به فراهم شدن بسترهای لازم برای اعلام‌ نیازهای زلزله زدگان شهرستان خوی با دستور ویژه استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مردم متاثر از زلزله می‌توانند مسایل، مشکلات و نیازهای خود را از طریق سامانه‌های تعیین شده مطرح کنند.

وی با اشاره به شتاب بخشیدن به روند امداد رسانی به زلزله زدگان خوی اظهار کرد: مردم این شهرستان می‌توانند از طریق وب سایت ۱۱۱.ir، سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۰۸۸، سامانه تلفنی ۱۱۱ و ۱۱۸ نظرات، پیشنهادات و درخواست‌ها برای کمک رسانی، اسکان اضطراری، تغذیه و کمک‌های درمانی را اعلام کنند.

رزازی ادامه داد: به درخواست‌های مطرح شده در سریعترین زمان پاسخ داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه شب شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

در پی این زلزله بسیاری از منازل مسکونی تخریب و خسارت زیادی به اماکن مختلف وارد شد در جریان زمین لرزه اخیر ۸۶ روستا و ۲ شهر خوی و فیرورق به استعداد ۷۷ هزار و ۹۲۰ هزار نفر تحت تاثیر قرار گرفتند.

نظر شما