شناسهٔ خبر: 58549884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خدمات رسانی هلال احمر زنجان به 5 هزار زلزله‌زده در خوی

اقتصاد ایران: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در حال حاضر5 هزار نفر در قالب یک هزار خانواده زلزله زده در شهر خوی، تحت پوشش ستاد خدمات هلال احمر این استان قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان مستقر در شهر خوی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر هلال احمر استان زنجان مسئول ستاد خدمات در منطقه 4 شهر زلزله زده در خوی تعیین شده است. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارداشت: این منطقه شامل اردوگاه اسکان اضطراری شهدای فرهنگی، دانشگاه پیام نور، شمس تبریزی، شهید کامران و شهید نظری است. 
وی گفت: پس از ساعاتی از وقوع زلزله شامگاه هشتم بهمن ‌ماه خوی، چهار تیم اسکان اضطراری 18 نفره اعزام و از بامداد یکشنبه خدمات امدادی را در این شهر آغاز کرده‌اند. 

 

آقاجانلو خاطرنشان کرد: امدادگران زنجانی از بامداد یکشنبه تاکنون اقدام به برپایی چادرهای اسکان در پنج اردوگاه اسکان اضطراری شمس تبریزی، شهید نظری، شهدای فرهنگی، دانشگاه پیام نور و شهید کامران کرده‌اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: از بامداد یکشنبه تاکنون در این اردوگاه ها یک هزار دستگاه چادر اسکان اضطراری، یک هزار بسته مواد غذایی 72 ساعته، 5 هزار تخته پتو و 2 هزار تخته موکت توزیع شده است. 
وی گفت: خدمات هلال احمر این استان در منطقه چهار شهر خوی برای هموطنان آسیب دیده از زلزله همچنان ادامه دارد و با تمام توان در کنار این هموطنان هستیم.

پایان پیام/2308

برچسب‌ها:

نظر شما