شناسهٔ خبر: 58520508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیلم جدید سوپرمن با نام Superman: Legacy معرفی شد

اکران در سال ۲۰۲۵ / gamesradar

صاحب‌خبر -

دی‌سی از فیلم جدید «کلارک کنت» (سوپرمن) رونمایی کرد که Superman: Legacy نام دارد و برای اکران در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

براساس گزارش ددلاین، هنوز هیچ کارگردانی برای این عنوان انتخاب نشده است، اما «پیتر سفرن» یکی از مدیران عامل استودیوهای دی‌سی امیدوار است تا «جیمز گان»، خالق فیلم‌های Guardians of the Galaxy و دیگر مدیرعامل استودیوهای DC این مسئولیت را به عهده بگیرد.

سفرن در بیانیه خود درباره فیلم می‌گوید:

فیلم داستان ریشه‌ای ندارد، بلکه بر این موضوع تمرکز دارد که سوپرمن میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی‌اش متعادل کند. او مظهر حقیقت، عدالت و راه و روش آمریکایی است، او در جهانی مهربانی محسوب می‌شود که مهربانی را قدیمی می‌داند.

Superman: Legacy Superman: Legacy

همچنین اعلام شده که فیلم در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) منتشر خواهد شد. لیست بازیگران Superman: Legacy هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

گان در حال نگارش فیلمنامه این فیلم است که وقایع آن در زمان سال‌های اولیه سوپرمن اتفاق می‌افتد. همچنین گفته شده که در این فیلم «کلارک کنت» به عنوان خبرنگار روزنامه The Daily Planet در متروپلیس کار می‌کند و با شخصیت‌های مهمی از جمله «لوئیس لین» روبرو خواهد شد.

ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

gamesradar

برچسب‌ها:

نظر شما