شناسهٔ خبر: 58481668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری استان بوشهر:

افزایش جابه‌جایی مسافر و حمل بار در استان بوشهر

مژده پاینده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۷ میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل در استان جابه‌جا شده است.

صاحب‌خبر -

عبدالکریم اخترشناس دوشنبه ۱۰ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در استان جابه‌جا شده است. این میزان حمل کالا در قالب ۴۴۱هزار سفر انجام شده که مشابه پارسال است.

وی افزود: کلینکر سیمان، میعانات گازی، مواد اولیه پتروشیمی، کالای اساسی و محصولات کشاورزی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت با ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: چشم انداز و دورنمای جابه‌جایی بار در استان با توجه به افزایش تولیدات صنایع خصوصا پتروشیمی روشن و امید بخش است و امیدواریم این روند افزایشی درماهای آتی نیز تدوام داشته باشد.

اخترشناس یادآور شد: ۱۵۷ شرکت حمل و نقل کالا و حدود ۵ هزار راننده در بخش حمل و نقل بار استان بوشهر فعال هستند.

جابه‌جایی مسافر در استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ثبت سه میلیون و ۶۰۰ هزار جابه‌جایی مسافر در استان بوشهر طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشته است.

اخترشناس ادامه داد: در این مدت ۱۵۸ هزار سفر در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۸ شرکت مسافربری و خدمات رسانی ۱۷۰۰ راننده در استان بوشهر به مردم و مسافران یادآور شد:مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام

نظر شما