شناسهٔ خبر: 58469565 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی:

فلسطینی‌ها هراسی از مسلح شدن شهرک‌نشینان صهیونیست ندارند

محمد الهندی در سخنانی گفت: فلسطینی‌ها از مسلح شدن شهرک نشینان صهیونیست ترس و هراسی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی و رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی اظهار داشت: ملت فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی تسلیم نمی‌شود و مصمم به رویارویی با آن‌ها در تمام شهر‌های فلسطین است.

الهندی با بیان اینکه پیش بینی می‌کند اسرائیل به عملیات شجاعانه قدس واکنش نشان دهد، افزود: ملت فلسطین برای تمام احتمالات آماده است.

این عضو جهاد اسلامی در عین حال ادامه داد: تصمیم صهیونیست‌ها برای مسلح کردن شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس، موجب ترس و هراس فلسطینی نمی‌شود و تصمیمات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کابینه افراطی رژیم اشغالگر با هدف آرام کردن افکار عمومی صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین در مقابل تجاوزات اسرائیل تسلیم ناپذیر است و عملیات روز گذشته در قدس که به کشته شدن ۸ صهیونیست منجر شد در واکنش به تجاوزات و جنایات مستمر صهیونیست‌ها صورت گرفت.

الهندی همچنین از مردم فلسطین خواست تا برای عمل به وظایف خود در دفاع از مسجدالاقصی و مقدساتشان در آمادگی کامل باشند.

این عضو جهاد اسلامی اضافه کرد: رژیم اشغالگر از تمام ابزار‌های خشونت آمیز برای تسلیم کردن ملت فلسطین استفاده می‌کند، اما فلسطینی‌ها به هیچ وجه تسلیم نخواهند شد. ملت ما در مقابل دشمن اسرائیلی تسلیم نمی‌شود و نسبت به مقابله با آن در هر زمان و مکانی مصمم است.

وی در پایان تصریح کرد: گروه‌های مقاومت ایجاد شدند چرا که اسرائیل سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و آینده متعلق به ملت فلسطین است. موضوع فلسطین راهکار سیاسی ندارد و اسرائیل به سازمان آزادیبخش فلسطین هیچ چیزی نداده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما