شناسهٔ خبر: 58460378 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جنبش جهاد اسلامی:

فلسطینی ها از مسلح شدن شهرک نشینان صهیونیست هراسی ندارند

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت که فلسطینی ها از مسلح شدن شهرک نشینان صهیونیست ترس و هراسی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، محمد الهندی عضو دفتر سیاسی و رئیس دایره سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت که ملت فلسطین در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی تسلیم نمی شود و مصمم به رویارویی با آنها در تمام شهرهای فلسطین است.

بر اساس این گزارش، الهندی با بیان اینکه پیش بینی می کند اسرائیل به عملیات شجاعانه قدس واکنش نشان دهد، افزود که ملت فلسطین برای تمام احتمالات آماده است.

این عضو جهاد اسلامی در عین حال تاکید کرد که تصمیم صهیونیست ها برای مسلح کردن شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس، موجب ترس و هراس فلسطینی نمی شود و تصمیمات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کابینه افراطی رژیم اشغالگر با هدف آرام کردن افکار عمومی صهیونیست ها صورت می گیرد.

الهندی گفت: ملت فلسطین در مقابل تجاوزات اسرائیل تسلیم ناپذیر است و عملیات روز گذشته در قدس که به کشته شدن ۸ صهیونیست منجر شد در واکنش به تجاوزات و جنایات مستمر صهیونیست ها صورت گرفت.

وی همچنین از مردم فلسطین خواست تا برای عمل به وظایف خود در دفاع از مسجدالاقصی و مقدساتشان در آمادگی کامل باشند.

الهندی افزود: رژیم اشغالگر از تمام ابزارهای خشونت آمیز برای تسلیم کردن ملت فلسطین استفاده می کند اما فلسطینی ها به هیچ وجه تسلیم نخواهند شد. ملت ما در مقابل دشمن اسرائیلی تسلیم نمی شود و نسبت به مقابله با آن در هر زمان و مکانی مصمم است.

این عضو جهاد اسلامی تصریح کرد: گروه های مقاومت ایجاد شدند چرا که اسرائیل سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و آینده متعلق به ملت فلسطین است. موضوع فلسطین راهکار سیاسی ندارد و اسرائیل به سازمان آزادیبخش فلسطین هیچ چیزی نداده است.

نظر شما