شناسهٔ خبر: 58460151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جهاد اسلامی: از مسلح‌شدن شهرک‌نشینان صهیونیست ترسی نداریم

اقتصاد ایران: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تسلیم نخواهد شد و به رویارویی با این رژیم مصمم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی پیش‌بینی کرد که رژیم صهیونیستی به عملیات شهادت‌طلبانه قدس پاسخ دهد اما تأکید کرد که ملت فلسطین برای هر گونه احتمالی آماده است.

الهندی تصریح کرد که تجهیز سلاح شهرک‌نشینان در کرانه باختری و قدس اشغالی، فلسطینیان را نمی‌ترساند و تصمیمات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر افراطی رژیم صهیونیستی نیز برای آرام کردن افکار عمومی صهیونیست‌هاست.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، الهندی گفت: «ملت فلسطین ممکن نیست که در برابر تجاوزات اسرائیل تسلیم شود و عملیات قدس نیز که به کشته شدن هشت صهیونیست منجر شد، در پاسخ به تجاوزات و جنایت‌های مستمر بود».

وی ملت فلسطین را به آمادگی برای دفاع از سرزمین و مقدسات آن فراخواند و افزود: «رژیم صهیونیستی از تمامی ابزارهای خشونت برای تسلیم شدن ملت فلسطین استفاده می‌کند اما فلسطینیان هرگز تسلیم نخواهند شد و برای مقابله با تجاوزات اسرائیل در هر زمان و مکانی آماده هستند».

الهندی همچنین تأکید کرد: «گروه‌های مقاومت برای این به وجود آمدند که اسرائیل سرزمین فلسطین را اشغالگر کرده بود؛ آینده از آن ملت فلسطین است و مسئله فلسطین راه‌حل سیاسی ندارد همچنانکه اسرائیل هیچ چیزی به سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعطا نکرد».

در پی عملیات شهادت‌طلبانه قدس و کشته شدن هفت صهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر، نتانیاهو تهدید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ قوی، سریع و دقیقی به این عملیات خواهد داد.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما