شناسهٔ خبر: 58456390 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هر اقدام صهیونیست‌ها با واکنش سریع فلسطینی‌ها مواجه خواهد شد

کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: عملیات قدس در حالی انجام شد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای مقابل با واکنش فلسطینی‌ها به جنایت کشتار جنین در اوج آمادگی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه عملیات قدس شوک بزرگی به دستگاه‌های امنیتی رژیم اسرائیل وارد کرد افزود: عملیات قدس در حالی انجام شد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای مقابل با واکنش فلسطینی‌ها به جنایت کشتار جنین در اوج آمادگی بودند.

<div id="video-display-embed-code_9153238"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3732812/9153238?width=600&height=350"></script></div>


حسن لافی، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در غزه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: کابینه نتانیاهو، اسموتریچ و بن گویر در نخستین آزمایش با کشتار اردوگاه جنین، تاسیسات زیر بنایی آنجا را هدف قرار دادند.
وی افزود: انتظار می‌رفت واکنش فلسطینی‌ها به این کشتار از نوار غزه انجام شود؛ نوار غزه چند موشک به مناطق اشغالی شلیک کرد تا این پیام را منتقل کند که غزه در میدان‌ها نبرد حضور دارد و پیام سیاسی این حملات نیز این بود که نبرد فلسطینی‌ها با دشمن صهیونیستی یکی است و همه با هم متحدند.
کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تصریح کرد:، اما پاسخ سریع و فوری از مرکز درگیری‌ها انجام شد و عملیات قدس، شوک واقعی به سازمان‌ها و موسسه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرد.
حسن لافی گفت: عملیات قدس در حالی انجام شد که نظامیان رژیم صهیونیستی برای مقابل با واکنش فلسطینی‌ها به جنایت کشتار جنین در اوج آمادگی بودند. این عملیات نخستین آزمایش کابینه جدید را با شکست مواجه و تاکید کرد این کابینه جز وزیرانی چیزی برای صهیونیست‌ها به ارمغان نمی‌آورد.
وی افزود: هر اقدام اسرائیلی با واکنش سریع فلسطینی‌ها مواجه خواهد شد.
کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: به اعتقاد من بنیامین نتانیاهو بار درگیر در سیاست‌های خود بازنگری خواهد کرد؛ شهرک نشین‌ها و رهبران آن‌ها از جمله بن گویر اگر از زور استفاده کنند یا جنایت کشتار دیگری علیه فلسطینی‌ها مرتکب شوند با قدرت بازدارندگی فلسطینی‌ها مواجه خواهند شد.
وی افزود: امروز همه ملت فلسطین، همه گروه‌ها و رده‌های سنی در کل جغرافیای این سرزمین با هم متحدند و در همه جا و در همه زمان‌ها احتمال عملیات وجود دارد. در حالی که اسرائیل فکر می‌کرد در جنین عملیات شود در قدس اشغالی عملیات شد و در حالی که رژیم اسرائیل خیال می‌کرد جنگ موشکی از غزه آغاز خواهد شد جنگ فرسایشی در خیابان‌های شهر قدس آغاز شد.
حسن لافی، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: من معتقدم در مرحله آینده بازدارندگی قوی در مقابل این کابینه فاشیستی و افراطی رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت و هر اقدام و هر جنایتی با پاسخ سخت فلسطینی‌ها از مکان‌ها و جبهه‌های نامشخص مواجه خواهد شد.

نظر شما