شناسهٔ خبر: 578997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خبرگزاری شبستان:کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، با صدور بیانی ای با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالرصهیونیست در نوار غزه، عموم مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

خبرگزاری شبستان:کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، با صدور بیانی ای با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالرصهیونیست در نوار غزه، عموم مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این بیانیه دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان آمده است: اعلام روزجهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) معمارکبیرانقلاب اسلامی و تداوم مدبرانه آن توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باعث آگاهی، بیداری و اتحاد جهان اسلام در قبال اهداف شوم آمریکا و صهیونیسم بین الملل شد.


در ادامه این بیانیه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه، آمده است: امروز با گذشت 34 سال از ابتکار راهبردی و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بویژه مردم بی دفاع غزّه در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به یک مطالبه بین المللی تبدیل شده و تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل این ابر جنایتکاران تاریخ، برای جلوگیری از فراگیر شدن این آرمان و تحمیل سازش در برابر خواسته های رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را با شکست مواجه کرده است.


در این بیانیه تصریح شده است:تشکیل گروه های جعلی تکفیری داعش و امثال آن و روانه کردن آنها به سرزمین های مسلمانان توطئه ی سازمان یافته و ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیسم جهانی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و گمراه کردن افکار عمومی است.


در این بیانیه با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، آده است: امروزصهیونیست ها با حمایت نظام سلطه، مردم مظلوم و بی دفاع غزّه را آماج باران موشک ها، توپ ها و تانک های خود قرار داده اند و با قساوت و درندگی تمام، کودکان ،زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را فقط به جرم مقاومت و دفاع از سرزمین، عزت و کرامت انسانی خود به خاک و خون می کشند.


همچنین در این بیانیه آمده است: ما اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان با اعلام تبعیت محض از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با اقشار مختلف امت مسلمان خشم و نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی جرثومه های فساد یعنی آمریکا و اسرائیل اعلام نموده و از مجامع بین المللی و دولت های اسلامی می خواهد اقدامی آنی در جهت جلوگیری از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزّه به عمل آورند.


در ادامه این بیانیه افزوده شده است: ما اعضای کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه مردم ولایت مدار وشهید پرور و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت می کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین، آزادسازی قدس شریف و توقف حملات وحشیانه صهیونیست ها به مسلمانان نوار غزّه، اعلام کنند.


پایان پیام/
 

برچسب‌ها:

نظر شما