شناسهٔ خبر: 57735566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ساخت ۱۳ پادگان جدید از سوی «نزاجا»

فرمانده نیروی زمینی ارتش از احداث سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی و همچنین ۱۳ پادگان جدید توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – به گزارش دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» صبح امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح منازل سازمانی این نیرو که در شهرک امیرالمؤمنین (ع) تهران و همزمان به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: معاونت نیروی زمینی ارتش با هدایت معاونت مهندسی و معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی را جهت ساخت، برنامه‌ریزی و مصوب کرده است و تا امروز حدود ۱۵ هزار واحد زیر بار ساخت رفته که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد ساخته و تحویل داده شدند.

امیر حیدری ادامه داد: تاکنون پنج هزار و ۲۳ واحد افتتاح شده است و مابقی در طول ماه‌های آینده ساخته و تحویل نیرو‌ها می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برای تهاتر نیاز به ایجاد سند و تغییر کاربری اراضی داریم، گفت: تاکنون در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ارتش را نو کنید، عنوان کرد: ما نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته‌ایم.

امیر حیدری افزود: تاکنون ساخت ۱۷ پادگان را در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم که تعداد چهار پادگان ساخته شده است و مابقی هم در حال ساخت هستند.

فرمانده نزاجا اضافه کرد: همچنین ۱۱ بیمارستان را به‌طور کامل بازسازی کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز هفت بیمارستان ۶۰ تختخوابی با تضمین ۱۵ سال ماندگاری ساختیم و در اختیار  وزارت بهداشت قرار دادیم.

وی ادامه داد: نیروی زمینی در نواحی غربی مرز‌های کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در مرز‌های شرقی کشور احداثاتی داشته‌ایم و بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم؛ همچنین روند ساخت اماکن پادگانی هم ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما