شناسهٔ خبر: 57614595 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ناگفته هایی از حاج قاسم از زبان رفیقش

مستند «پاییز پنجاه‌سالگی» تولید جدید مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛مستند «پاییز پنجاه‌سالگی» به‌کارگردانی «محسن اسلام‌زاده»، ناگفته‌هایی از زیست «شهید حاج قاسم سلیمانی» را از زبان «سردار محمّد جمالی»، هم‌رزمش روایت می‌کند و نگاهی به دوران حضور «حاج قاسم» در منطقه جنوب‌شرق کشور دارد؛ دورانی که سردار سلیمانی علاوه بر اینکه فرمانده‌ سپاه ثارالله بود، در قرارگاه قدس هم فرماندهی می‌کرد و یکی از دوران مهم فعالیت ایشان بوده است.

براساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، «پاییز پنجاه‌سالگی» در روز دوشنبه 21 آذرماه از ساعت 18 در سالن شماره 1 پردیس سینمایی ملّت و روز پنج‌شنبه 24 آذرماه از ساعت 14 در سالن شماره 6 پردیس سینمایی ملّت با حضور کارگردان و عوامل مستند به نمایش درمی‌آید.

این مستند 70دقیقه‌ای تولید مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی و شبکه یک سیما است که برای نخستین بار در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» در بخش‌های «جایزه شهید آوینی» و «مسابقه بلند ملّی» به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما