شناسهٔ خبر: 57597027 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رونمایی از «پنجاه سالگی» در «سینما حقیقت»

مستند «پنجاه سالگی» تولید جدید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مستند «پنجاه سالگی» به کارگردانی «محسن اسلام‌زاده»، ناگفته‌هایی از زیست «شهید حاج قاسم سلیمانی» را از زبان «سردار محمّد جمالی»، هم‌رزمش روایت می‌کند و نگاهی دارد به دوران حضور «حاج قاسم» در منطقه جنوب‌شرق کشور؛ دورانی که سردار سلیمانی علاوه بر این که فرمانده‌ سپاه ثارالله بود، در قرارگاه قدس هم فرماندهی می‌کرد و یکی از دوران مهم فعالیت ایشان بوده است.
براساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، «پاییز پنجاه سالگی» در روز دوشنبه 21 آذرماه از ساعت 18 در سالن شماره 1 پردیس سینمایی ملّت و روز پنج‌شنبه 24 آذرماه از ساعت 14 در سالن شماره 6 پردیس سینمایی ملّت با حضور کارگردان و عوامل مستند به نمایش درمی آید.
این مستند 70 دقیقه‌ای تولید موسسه‌ فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی و شبکه یک سیما است که برای نخستین بار در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» در بخش‌های «جایزه شهید آوینی» و «مسابقه بلند ملّی» به نمایش درخواهد آمد.

تعداد بازدید : 13
<div id="video-display-embed-code_755821" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1390310/755821?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما