شناسهٔ خبر: 57596936 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم رشت در مجلس:

مواظب اظهار نظر خود در مورد تمامیت ارضی کشور قدرتمند ایران باشید

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: از خانه ملت به دولت چین تذکر می‌دهم که مواظب اظهار نظر خود در خصوص تمامیت ارضی کشور قدرتمند ایران باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ محمدرضا احمدی در تذکری در ادامه  جلسه علنی امروز یکشنبه(۲۰آذر)  مجلس ،گفت:  از خانه ملت به دولت چین تذکر می‌دهم که مواظب اظهار نظر خود در خصوص تمامیت ارضی کشور قدرتمند ایران باشد.ایران قدرتمند در ۸ سال دفاع مقدس به تمام ابر قدرت‌های جهانی نشان داد که اجازه نخواهد داد وجبی از  خاک خود در طمع دیگران قرار گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس در بخش دیگری از تذکرش اظهار کرد: ضمن تشکر صمیمانه از نیروهای پلیس مقتدر و بسیج و سپاه پاسداران قدرتمند در حفظ آرامش و امنیت ایران اسلامی، درخواست می‌کنم تا با هنجار شکنان امنیت اخلاقی و اجتماعی به پشتوانه این ملت بزرگ برخورد مناسب انجام گیرد.

همچنین سلمان اسحاقی در تذکری گفت: شهادت مولوی عبدالواحد ریگی را تسلیت می‌گویم. ایشان عالم و نخبه در شان جهان اسلام بود و اتحاد و همدلی و انسجام را خوب شناخت.

نماینده مردم قائنات در مجلس  با اشاره به بیانیه مشترک چین و عربستان اظهار کرد: ما درباره مبادلات اقتصادی بین کشورها و بین چین و عربستان ناراحت نیستیم فقط توصیه ای به سرمایه گذاران چینی می کنم که مقداری احوالات خاشقچی را بخوانند و مراقب ابزار آلاتی باشند که هنوز در دست بن سلمان است و از خودشان حفاظت کنند.

پایان پیام/33

نظر شما