شناسهٔ خبر: 67289988 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ویژگی‌های جریان انقلاب با تبیین و بصیرت افزایی تبلیغ شود - اکونیو

اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس گفت: امروز حاج قاسم ها در جبهه انقلاب زنده هستند و لازم است با تبیین و بصیرت افزایی این ویژگی جبهه انقلاب تبلیغ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش شامگاه پنجشنبه در اختتامیه رویداد بانوان مجاهد که به همت تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی این مجموعه اظهار داشت: حمایت مالی و معنوی مسئولان در حوزه فرهنگی وظیفه ای است که باید جدی گرفته شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و شاخص های انتخاب اصلح تصریح کرد: عزت بخشی و تعالی و جایگاه مردم و مکتب متعالی اسلام باید هدف باشد و هرچه داریم را برای این مهم به کار بگیریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بصیرت در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب اصلح بسیار مهم است و اگر این بصیرت در سطح جامعه ایجاد شود دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: انسجام و وحدت نیروهای انقلاب در کاندیداهای جبهه انقلاب بسیار مهم است و باید برای ادامه مسیر شهید رئیسی این اتفاق رخ دهد.

آبنوش متذکر شد: امروز حاج قاسم ها در جبهه انقلاب زنده هستند و لازم است با تبیین و بصیرت افزایی این ویژگی جبهه انقلاب تبلیغ شود.

وی تاکید کرد: در مسیر شهید رئیسی گام برداشته و با بصیرت و هم افزایی نیروهای انقلاب هیچ گاه به عقب بازنمیگردیم.

نظر شما