شناسهٔ خبر: 57593800 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترافیک نیمه‌سنگین در دو محور مواصلاتی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در دو محور مواصلاتی خبر داد و گفت: بارش برف و باران در جاده‌های ۴ استان کشور گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انسداد و بازگشایی محور مواصلاتی در استان اصفهان گفت: در استان اصفهان جاده بوئین-خوانسار به علت بارش برف و بوران وعدم ایمنی کافی بصورت موقت مسدود گردید و امروز ساعت ۶ صبح پس از ایمن‌سازی مسیر بازگشایی گردید.

وی درباره وضعیت جوی و ترافیکی ادامه داد: بارش پراکنده برف وباران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس و کرمان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره وضعیت ترافیکی گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج (حد فاصل ساسانی تا پل فردیس) و جاده شهریار-تهران (حد فاصل میدان معادن تا شهر قدس) گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: در محورهای شمالی تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) وجود دارد و این مسیرها بارندگی وجود ندارد.

سرهنگ شیرانی با اشاره به وقوع یک حادثه تصادف گفت: در شب گذشته در استان خراسان رضوی جاده سبزوار-اسفراین برخورد یک دستگاه پژو با دو دستگاه وانت نیسان گزارش شده است که منجر به فوت ۴ نفر شد. در این حادثه پژو پارس به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت باعث وقوع این حادثه شد.

وی ادامه داد: تخلف رانندگی انحراف و تجاوز به چپ از خط وسط جاده یکی از چهار علت اصلی حوادث جاده‌ای بوده که باعث بروز تصادفات خطرناک با شدت برخورد بالا و حداکثر آسیب و تلفات می‌گردد. در روز جمعه گذشته هم به همین علت و مشابه این تصادف در استان قزوین و کردستان رخ داد که منجر به فوت ۵ نفر و زخمی شدن ۷ نفر از هموطنان گردید. بی‌احتیاطی و عجله و شتاب در رانندگی همراه باعدم رعایت مقررات رانندگی زمینه ساز این تخلف خطرناک است.

نظر شما