شناسهٔ خبر: 57493857 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای ورودی به تهران/ بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای ورودی به شهر تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در جاده ۱۵ استان کشور گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران است، ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا پل اتوبان آزادگان سنگین گزارش شده و در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس،‌ در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرشهر، گلشهر و کردان و در آزادراه کرج - تهران حدفاصل شهرک خاتم تا پل اتوبان آزادگان ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های مازندران، تهران، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین و مرکزی و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، فارس، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره محدودیت تردد با تغییر مسیر خاطرنشان کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد.

نظر شما