شناسهٔ خبر: 57593176 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مارتینس: فان خال باید دهانش را ببندد!

دروازه بان آرژانتین به انتقاد از رفتار هلندی ها قبل از دیدار دو تیم پرداخت و گفت: می‌خواستم با عملکردم دهان هلندی‌های را ببندم و فان‌خال حالا باید دهانش را ببندد!

صاحب‌خبر -

جی پلاس، امیلیانو مارتینس که در برتری شب جمعه تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل هلند در ضربات پنالتی، دو پنالتی حریف را مهار کرد و نقش بسزایی در راهیابی آلبی‌سلسته به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین گفت: هلندی‌ها قبل از بازی حرف‌های بیهوده می‌زدند. مربی‌شان (لوئیس فان‌خال) گفته بود که اگر بازی به ضربات پنالتی برود، آنها بخت اول پیروزی هستند و از سال 2014 به دنبال این بازی بودند.

وی افزود: پیش از بازی‌ نباید در مورد آن خیلی صحبت کرد اما آنها قبل از بازی خیلی صحبت کردند و این به من انرژی زیادی داد. صحبت‌های فان‌خال را در گوشی‌ام برای خودم نگه داشتم و به روانشناسم نشان دادم و به او گفتم که آنها دینامیت را روشن کردند. می‌خواستم با عملکردم دهان هلندی‌های را ببندم و فان‌خال حالا باید دهانش را ببندد!

دروازه‌بان آرژانتین در پایان با انتقاد از آنتونیو متئو لاهوس داور اسپانیایی بازی هم اظهار داشت: ما برای 45 میلیون آرژانتینی بازی کردیم. ما در مرحله نیمه‌نهایی هستیم،‌ چون جسورانه بازی کردیم. بدون شکست اما با اختلاف بدترین داور جام را در این بازی داشتیم.

 

 

 

نظر شما