شناسهٔ خبر: 68609723 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سرمربی برزیل: نتوانستیم به بازی برگردیم

دوریوال جونیور به انتقاد از نمایش شاگردانش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخت.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل یک شکست دیگر را تجربه کرد. برزیل که در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف کلمبیا رفت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

دوریوال جونیور سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از این دیدار گفت: قبل از بازی انتظارات زیادی از تیم داشتیم. انتظار داشتیم بازی پایاپایی را به نمایش بگذاریم و با اعتماد به نفس عمل کنیم. در کل همه چیز به همین منوال پیش رفت ولی متاسفانه در دقایق حساس بازی تمرکزمان را از دست دادیم. برتری داشتیم ولی نتوانستیم از برتری‌مان استفاده کنیم. بعد از گل، خودمان را باختیم و نتوانستیم به بازی برگردیم. این بدترین بازی از زمان پیوستن من به تیم است.

وینیسیوس وینگر رئال مادرید در سه بازی متوالی برای تیم ملی کشورش گل نزده است. او پس از پایان بازی از هواداران برزیلی عذرخواهی کرد. او در صحبت‌هایی گفت: ما می‌دانیم که اکنون کجا هستیم. می‌خواهیم برزیل را از این وضعیت خارج کنیم. فقط باید خوب بازی کنیم و برنده شویم. ما حق نداریم با نمایش‌های این چنینی برد را از دست بدهیم. باید همه انتقادات را بپذیریم و هر چه زودتر به خود بیاییم تا برزیل را به اوج برسانیم.

در دیگر دیدار بامداد امروز آرژانتین نیز به مصاف کلمبیا رفت و نخستین شکست خود را در غیاب مسی متحمل شد و دو بر یک شکست خورد.

لیونل اسکالونی درباره شکست تیم ملی آرژانتین مقابل کلمبیا صحبت کرد و گفت:  به تیم ملی کلمبیا تبریک می‌گویم. با توجه به شرایط، فکر می‌کنم خوب بازی کردیم. تمام تلاش خود را کردیم و می‌توانستیم برنده شویم. دوست نداریم ببازیم ولی متاسفانه شکست خوردیم. این چیزی است که من را نگران می‌کند. کلمبیا بازیکنان بزرگی دارد که خوب کار می‌کنند. بازی مقابل آن‌ها بسیار سخت است. فکر می‌کنم شانس برد داشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم. ما باید برخی چیزها را در شیوه فوتبالمان اصلاح کنیم.
با این نتیجه، برزیل در جدول مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی با ۱۰ امتیاز به رتبه پنجم سقوط کرد و اختلافش با آرژانتین صدرنشین به ۸ امتیاز افزایش یافت.

نظر شما