شناسهٔ خبر: 57152877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی انتظامی:

انقلاب اسلامی مهجوریت قرآن و اهل بیت (ع) را زدود

رشت - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی، مهجوریت قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از بین برد و با رجوع به قرآن و تعالیم قرآنی این رحمت الهی بزرگترین انقلاب دوران معاصر رقم خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی نیروهای انتظامی کشور در رشت اظهار داشت: با پیوند و ارتباط با قرآن کریم این دستاورد بزرگ (پیروزی انقلاب اسلامی) نصیب ملت ایران شد از این‌رو باید به طور دقیق از مفاهیم قرآنی بیشتر سود برده و قرآن و ارزش های دینی را در جامعه بیش از گذشته توسعه داد.

وی گفت: هر آموزه‌ای که برخاسته از مفاهیم قرآنی نباشد، قابل قبول و برای جامعه مفید نیست زیرا این مفاهیم ارزشمند باعث می شود مردم در برابر سلطه‌گران جهانی بایستند و با آنان مقابله کنند و جمهوری اسلامی ایران امروز در این رابطه سرآمد است.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا ادامه داد: با توجه به آموزه‌های قرآنی که فراگرفتیم ما دست از سر طاغوتیان بر نخواهیم داشت و تا نقطه فروپاشی استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان انقلاب، زمان فتنه‌ها را نزدیک کردند و از فتنه ۷۸ به فتنه ۸۸ رسیده بود اما اینک از فتنه ۹۸ به ۱۴۰۱ رسیده و البته در این زمینه یک فتنه بزرگی را طراحی کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی اضافه کرد: استکبار جهانی توسط رسانه های معاند یک مساله عادی را به موضوعی جهانی تبدیل کرد وحتی اگر فوت این دختر جوان هم پیش نمی‌آمد، بهانه دیگری را مطرح می‌کردند ضمن اینکه برنامه ریزی کرده بودند این فتنه را مهرماه ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته ملت ما با حضور خود جواب محکمی به توطئه‌گران خواهند داد و هم اینک نیز شاهدیم که در همه شهرهای کشور در همان شب‌های نخست ۷۰ درصد معترضان خیابان را ترک کردند.

وی به تلاشهای نیروی انتظامی برای خنثی کردن این توطئه اشاره و عنوان کرد: نیروی انتظامی با شناختی که از توطئه های دشمن دارد، هیچ تردیدی به خود راه نداده و با همه توان حفاظت و حراست از امنیت جامعه و مردم ایستاده اند.

 وی با اشاره به مماشات نیروی انتظامی مقابل اغتشاشگران خاطرنشان کرد: هم اینک نیروهای نظامی ما کتک می‌خورند اما جواب نمی‌دهند و این در حالی است که همین نیروی مقتدر اگر در برابر دشمنان خارجی قرار گیرد، در مقابل یک ضربه دشمن ۱۰ ضربه خواهد زد.

وی با اشاره به ضرورت اشاعه اقدامات فرهنگی گفت: یکی از عوامل این وقایع، کوتاهی در بخش فرهنگی است و همگان باید در برابر تهاجمات ترکیبی دشمن، مقاومت کنیم.

دسیسه‌های دشمن تاثیری در امور کشور ندارد

فرماندهی انتظامی گیلان هم در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی فرماندهی اتنظامی کشور گفت: آشوبها و دسیسه‌های دشمن تاثیری در روند برنامه‌های کشور ندارد و هم اینک نیز شاهد برگزاری مسابقات قرآنی هستیم.

سردار عزیزالله ملکی افزود: زمانی که با میزبانی گیلان برای برگزاری این مسابقات موافقت شد، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا این مسابقات قرآنی در حد مطلوب برگزار شود ضمن آنکه طی حدود ۲ ماه اخیر در وضعیت آماده‌باش هستیم و تمامی تحرکات دشمنان به طور کامل در رصد فراجا است و همانند گذشته نیز با حمایتهای همه جانبه آحاد مختلف مردم، دسیسه و نیرنگهای دشمنان را خنثی می‌کنیم.

وی بیان کرد: فراجا در گیلان نیز اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شد که می‌توان به برپایی دو هزار و ۶۰۰ جلسه قرآن، ۲۰۰ جلسه آموزش قرآن کریم ویژه کارکنان قرآن و ۵۵۰ جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآنی نیروی انتظامی کشور از امروز سه شنبه با حضور حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان، پایور و سربازان در ۱۰ بخش در رشت آغاز شده و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد یافت.

نظر شما