شناسهٔ خبر: 57173334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

توصيه قرآن است با استکبار سازش نکنيم

صاحب‌خبر -
توصيه قرآن است با استکبار سازش نکنيم
خبرگزاری آریا-رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه نزاع ما با نظام سلطه بر سر پیاده سازی آموزه‌های اسلامی است، گفت: قرآن به ما توصیه کرده با استکبار سازش نکنید.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به فتنه انگیزی و دشمنی نظام سلطه با نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان یک مسئله عادی را با تبلیغات سوء خود یک مسئله ملی و جهانی کردند و فتنه جدیدی را رقم زدند.
بالاترین مقام سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه نزاع ما با نظام سلطه بر پیاده سازی و ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی در کشور است گفت: قرآن به ما توصیه کرده با استکبار سازش نکنید و نظامی که برخاسته از تعالیم دین نباشد، مشروع نیست.
 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که پلیس را مظلوم مقتدر دانست و اذعان داشت: راهبرد مجموعه انتظامی مظلوم مقتدر، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان است.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه انس با قرآن یعنی حضور در صحنه برای دفاع از انقلاب و ایستادگی و صلابت در برابر توطئه دشمنان و بدخواهان نظام، افزود: انس با قرآن باید به صورت یک فرهنگ در مجموعه انتظامی درآید.

نظر شما