شناسهٔ خبر: 56977321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تغییرات تیم ملی بعد از آمدن کی روش از نگاه کنعانی زادگان

کنعانی زادگان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: از وقتی که کی‌روش آمد، انسجام تیم دو برابر شده است. نظم و انضباط تیمی بهتر شده و شرایط‌مان بسیار خوب شده است.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، محمد حسین کنعانی زادگان، صبح یک‌شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی در رابطه با آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را داریم پشت سر می‌گذاریم. فاصله زمانی تا بازی‌ها بسیار کم است و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی داریم پشت سر می‌گذاریم. خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و از وقتی که کی‌روش آمد، انسجام تیم دو برابر شده است. نظم و انضباط تیمی بهتر شده و شرایط‌مان بسیار خوب شده است. ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های پیش رو دل مردم را شاد کنیم.

او درباره بازگشتش به الاهلی و غیبت در تمرین تیم ملی گفت: دو جلسه غایب بودیم. الاهلی به ما گفت که برگردیم. ما هم برگشتیم و به هر حال بازیکن باشگاه الاهلی هستیم و اکنون زمان فیفا دی نیست. باید طبق قرارداد عمل کنیم. در قطر همه زمین‌های تمرین را استراحت دادند و ما هم زمین تمرینی خوبی در آن‌جا نداشتیم. فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خداراشکر توانستیم به تمرین تیم ملی برگردیم.

کنعانی‌زادگان اضافه کرد: همه بازیکنان مهم هستند و در یک سطح هستیم. همه سعی و تلاش می‌کنیم تا به بهترین نحو، بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما سعی کردیم مشکلات را حل کنیم و به تیم اضافه شویم.

 

نظر شما