شناسهٔ خبر: 66956050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گفت و گو با بهتاش فریبا

راه برنده شدن استقلال مقابل پیکان

ظریفه ملک‌پور

پیشکسوت استقلال گفت: پیکان چون شرایط ایده آلی ندارد و باخت برای این تیم خطرناک است، قطعا استقلال بازی سختی را برابر پیکان خواهد داشت. باید برابر چنین تیمی زود گل بزنیم.

صاحب‌خبر -

بهتاش فریبا در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی استقلال برابر پیکان و احتمال قهرمانی استقلال، اظهار کرد: انسان همیشه با امید زنده است و احتمال قهرمانی استقلال نیز وجود دارد باید ببینیم استقلال در دیدار برابر پیکان چگونه عمل خواهد کرد و چه بازی به نمایش می‌گذارد. البته اگر استقلال و پرسپولیس در آخرین بازی خود پیروز میدان باشند قهرمانی از آن پرسپولیس خواهد بود. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم هر دو تیم در بازی آخر خود چه روندی را پشت سر خواهند گذاشت.

وی گفت: استقلال باید سعی کند تمرکزش روی بازی خود باشد و ۳ امتیاز بازی را بگیرد و منتظر لغزش تیم پرسپولیس باشد.

فریبا در ارزیابی از تیم پیکان افزود: پیکان شرایط ایده آلی ندارد و باخت ممکن است برای این تیم خطرناک باشد. تیم جوان و دونده ای دارد و شرایط جدولی برای این تیم خطرناک است و با چنگ و دندان تلاش می کنند خود را در لیگ حفظ کنند. البته این شرایط برای استقلال بد نیست و ما راحت تر می توانیم برابر چنین تیمی نتیجه بگیریم، این که عقب و یا بسته بازی کنند خوب نیست باید برابر چنین تیمی زود گل بزنیم تا با به هم زدن خط دفاعی پیکان بتوانیم به گل های دیگری نیز دست پیدا کنیم. به هر صورت استقلال بازی سختی برابر پیکان خواهد داشت.

فریبا خاطرنشان کرد:لیگ امسال هیجان زیادی داشت اما خیلی پویا نبود که فوتبال زیبایی را شاهد باشیم. تا قبل از هفته بیست و ششم و بیست و هفتم که دو تیم استقلال و پرسپولیس خود را از سایر تیم ها جدا کردند مسابقات بد نبود به ویژه هفته های آخر قهرمانی و سقوط تیم ها از لیگ برتر هیجان خاصی به بازی ها داد اما به جهت کیفی بازی ها خیلی بالا نبود.

وی در پایان در ارزیابی از عملکرد تیم استقلال گفت: الان نمی توانم چیزی در این خصوص بگویم و بعد از پایان فصل ارزیابی دقیقی درباره نقاط ضعف و قوت و حواشی ایجاد شده برای استقلال خواهم داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما