شناسهٔ خبر: 56813442 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

موفقیت در آزمون بین المللی آیلتس با شرکت در کلاس آنلاین همیارزبان

برای کار، تحصیل یا زندگی در کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و حتی کشورهای اروپایی باید با زبان آن کشور آشنایی داشته باشید. زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی پذیرفته شده و تمام کشورهای جهان برای ارتباط با دیگران از این زبان استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

برای کار، تحصیل یا زندگی در کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و حتی کشورهای اروپایی باید با زبان آن کشور آشنایی داشته باشید. زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی پذیرفته شده و تمام کشورهای جهان برای ارتباط با دیگران از این زبان استفاده می‌کنند.

برای اینکه میزان تسلط خودتان را به زبان انگلیسی نشان دهید، لازم است که توانایی درک مطالب انگلیسی را داشته باشید، جملات انگلیسی که می‌شنوید را خوب متوجه شوید و بتوانید به انگلیسی صحبت کنید یا بنویسید؛ بنابراین تنها راه اثبات تسلط به زبان انگلیسی این است که میزان تبحر خودتان را در هر چهارت مهارت این زبان نشان دهید.

آزمون آیلتس یکی از بهترین گزینه‌ها برای سنجش میزان تسلط واقعی افراد مختلف به زبان انگلیسی است. در این امتحان برای سنجش مهارت‌های چهارگانه داوطلبان سؤالات استانداردی طراحی شود، سپس این سؤالات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا به آن‌ها پاسخ دهند. در نهایت نمره آیلتس اعلام می‌شود و سطح متقاضیان در زبان انگلیسی مشخص می‌شود.

آزمون آیلتس چیست؟

آزمون آیلتس در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود؛ و افرادی که قصد دریافت مدرک آیلتس را دارند می‌توانند بدون محدودیت مکانی یا زمانی در این امتحان شرکت کنند.

برای اینکه تمام افرادی که نیاز به مدرک آیلتس دارند بتوانند در این آزمون شرکت کرده و نمره آیلتس را دریافت کنند، این امتحان بین المللی چندین بار در طول یک سال برگزار می‌شود.

بنابراین اگر فرصت شرکت در آیلتس را از دست داده‌اید جای نگرانی نیست، چون می‌توانید با شرکت در کلاس آمادگی آیلتس خودتان را برای امتحان پیش رو آماده کنید و این امتحان را با بهترین نتیجه پشت سر بگذارید.

مهارت‌های آزمون آیلتس

آزمون آیلتس از چهار بخش تشکیل شده است. اولین مهارتی که داوطلبان باید به سؤالات آن پاسخ دهند بخش ریدینگ آیلتس است. در این قسمت از آزمون از داوطلبان خواسته می‌شود که متن‌های انگلیسی ارائه شده را مطالعه کرده و جداول، نمودارها و جاهای خالی  را با کلمات مناسب تکمیل کنند.

در بخش دوم از آزمون آیلتس مهارت لیسنینگ یا شنیداری داوطلبان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. برای این قسمت باید به فایل صوتی که پخش می‌شود با دقت گوش کنید. سپس به سوالاتی که مطرح شده پاسخ‌دهید.

برای بخش رایتنیگ آیلتس مهارت نوشتاری داوطلبان به انگلیسی بررسی می‌شود. اگر دایره لغت خوبی داشته باشید و به گرامر زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می‌توانید این بخش را با موفقیت انجام دهید. برای بخش آخر مهارت صحبت کردن یا اسپیکینگ در نظر گرفته شده است. چون فردی که می‌خواهد در یک کشور انگلیسی‌زبان زندگی کند باید توانایی خوب صحبت کردن را داشته باشد و بتواند با افراد دیگر ارتباط برقرار کند.

حداقل و حداکثر نمره آیلتس

برای نمره دهی به مهارت‌های مختلف آیلتس ساختار خاصی در نظر گرفته شده است. به طور کلی هر بخش از آزمون نمره‌ای بین ۰ تا ۹ دارد. اگر داوطلب ورقه امتحان را سفید تحویل دهد نمره صفر را در این امتحان خواهد گرفت؛ اما برای افرادی که دانش خوبی در زبان انگلیسی و پاسخ‌دهی به سؤالات آیلتس دارند شرایط متفاوت خواهد بود. این افراد می‌تواند به تمام سؤالات آیلتس پاسخ دهند و نمره کامل را در این امتحان دریافت کنند.

در شرایطی که داوطلبان به سؤالات بعضی از مهارت‌های آیلتس بهتر پاسخ داده باشند و در پاسخ‌دهی به سؤالات مهارت‌های دیگر ضعف داشته باشند، نمره آیلتس نهایی داوطلب برابر با میانگین کل نمرات او خواهد بود. اگر این میانگین عددی با ضریب تعیین شده نباشد، به سمت بالا یا پایین گرد می‌شود تا نمره نهایی آیلتس مشخص شود.

نحوه برگزاری آزمون آیلتس

تنها مراکزی می‌توانند آزمون آیلتس را برگزار کنند که مجوز داشته باشند؛ بنابراین برای ثبت نام در این امتحان بین المللی لازم است که یکی از مراکز برگزاری آیلتس را انتخاب کنید، سپس از طریق وب سایت آن مرکز در امتحان آیلتس ثبت نام کنید. بعد از آن می‌توانید در کلاس آمادگی آیلتس ثبت نام کرده و خودتان را برای این امتحان بین المللی آماده کنید.

اهمیت کلاس آیلتس

هر موسسه‌ای برای برگزاری کلاس آیلتس شرایط خاصی را در نظر می‌گیرد. اغلب مراکز آموزشی ترجیح می‌دهند که کلاس آیلتس را به صورت کامل برگزار کنند؛ و داوطلبان برای تقویت مهارت‌هایشان باید در کل این دوره شرکت کنند.

اما در شرایطی که داوطلبان آیلتس در بعضی از مهارت‌های این امتحان ضعف دارند، بهترین گزینه برایشان شرکت در کلاس‌های خصوصی آیلتس است. با کمک این کلاس‌ها داوطلبان می‌توانند نقاط ضعف خودشان را برطرف کنند و نمره مناسبی در امتحان آیلتس به دست بیاورند.

کلاس تقویت مهارت ریدینگ آیلتس

در این کلاس اساتید آیلتس منابع مناسب برای تقویت ریدینگ به متقاضیان معرفی می‌کنند. سپس متن‌های کوتاه و بلند انگلیسی برای تقویت مهارت‌های داوطلبان آیلتس در نظر گرفته می‌شود، تا متقاضی بتواند مشکلاتی که در خواندن مطالب انگلیسی و پاسخ‌دهی به سؤالات این بخش دارد را بهتر متوجه شود.

در نهایت لازم است که متقاضی به سؤالات آیلتس منتخب استاد پاسخ دهد تا با نحوه طراحی سؤالات آیلتس و پاسخ‌دهی درست به آن‌ها آشنا شود. پس از این دوره داوطلبان می‌توانند نمره مهارت ریدینگ خودشان را بهبود دهند و نمره مناسبی در این بخش از امتحان کسب کنند.

کلاس تقویت مهارت رایتینگ آیلتس

رایتینگ یکی از سخت‌ترین بخش‌ها برای داوطلبان آیلتس است. چون داوطلبان برای پاسخ‌دهی به سوالات این بخش باید دایره لغات خوبی داشته باشند، به گرامر زبان انگلیسی مسلط باشند و توانایی ایده پردازی داشته باشند.

در بخش رایتینگ باید داوطلبان درباره موضوعات مطرح شده نظر خودشان را در یک یا دو پاراگراف بنویسند. این متن‌ها باید ضمن کوتاه بودن جامع و کامل باشند، غلط املایی و گرامری نداشته باشند و قابل فهم باشند. تنها در این شرایط است که داوطلبان می‌توانند در امتحان آیلتس نمره مناسبی در بخش رایتینگ دریافت کنند.

برای اینکه نوشتن به زبان انگلیسی برای داوطلبان آیلتس راحت‌تر باشد و بتوانند به خوبی ایده پردازی کنند، اساتید همیار زبان در کلاس رایتینگ تسکهای مشخصی را در نظر می‌گیرند. هر کدام از این تسکها به نحوی پیاده شده است که داوطلبان آیلتس را با ساختار این امتحان آماده کند و توانایی آن‌ها را در نوشتن محتواهای کوتاه و بلند  انگلیسی تقویت کند.

کلاس تقویت مهارت لیسنینگ آیلتس

خوب شنیدن یک مهارت است، مخصوصاً وقتی موضوع شنیدن با هدف پاسخ‌گویی به سؤالات موضوع مورد بحث مطرح می‌شود.

با توجه به اینکه فایل‌های لیسننیگ آیلتس به لهجه‌های مختلف پخش می‌شوند و داوطلبان این امتحان باید توانایی درک آن‌ها را داشته باشند؛ لازم است که متقاضی آیلتس چندین و چند بار فایل‌های لیسنینگ آیلتس را گوش کند و با نحوه طراحی ساختار این بخش از امتحان بیشتر آشنا شود.

به همین دلیل است که در کلاس تقویت مهارت لیسنینگ آیلتس فایل‌های صوتی را به نحوی انتخاب می‌کنند که داوطلبان را برای پاسخ‌دهی به سؤالات لیسنینگ آماده کند.

کلاس تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس

مهارت آخری که در آزمون آیلتس مطرح می‌شود صحبت کردن به زبان انگلیسی است. در این بخش باید یک مکالمه دو طرفه هدفمند و باکیفیت را با آزمونگر شکل دهید و توانایی خودتان را در صحبت کردن به زبان انگلیسی به او ثابت کنید.

معمولاً در این بخش داوطلبان با مشکلاتی مانند عدم درک درست سؤالات و پاسخ‌دهی غلط به آن‌ها، استرس و اضطراب و مکث بیش از حد مواجه می‌شوند و نمی‌توانند نمره خوبی در این مهارت کسب کنند.

در کلاس تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس استاد یک مکالمه حرفه‌ای را با متقاضی شکل می‌دهد و نقاط ضعف و قوت او را در پاسخ‌دهی به سؤالات بررسی می‌کند. سپس راهکارهایی جهت برطرف کردن نقاط ضعف متقاضی در نظر گرفته می‌شود؛ و او می‌تواند این بخش از امتحان را نیز بدون مشکل پشت سر بگذارد.

کلاس خصوصی آیلتس

برای شرکت در کلاس آنلاین آیلتس چه بازه زمانی را در نظر گرفته‌اید؟ آیا فرصت کافی برای آمادگی آیلتس دارید یا اینکه می‌خواهید دوره آمادگی آیلتس را به صورت فشرده پشت سر بگذارید و در اسرع وقت در این آزمون بین المللی شرکت کنید.

اگر می‌خواهید طبق برنامه‌ریزی که دارید برای آیلتس آماده شوید و استرس و فشار زیادی را قبل امتحان تحمل نکنید، پیشنهاد می‌کنیم به جای شرکت در کلاس‌های عمومی مؤسسات آموزشی در کلاس آنلاین آیلتس شرکت کنید. کلاس‌های خصوصی آیلتس شخصی سازی شده هستند و هر فردی می‌تواند طبق آنچه برایش برنامه‌ریزی کرده برای شرکت در کلاس‌ها تصمیم‌گیری کند.

انعطاف در انتخاب استاد و ساعت کلاس

برای آزادی عمل داوطلبان آیلتس و آمادگی بهینه آن‌ها برای این امتحان بین المللی، پلتفرم جامع همیارزبان کلاس‌های آیلتس را با تقویم منعطف ارائه کرده است. با وجود این تقویم هر داوطلبی می‌تواند بهترین کلاس زبان را بر اساس برنامه کاری، تحصیلی و… که دارد انتخاب کند؛ و در ساعت‌های دلخواهش یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کند.

البته انتخاب استاد در همیارزبان نیز منعطف است و متقاضیان اجباری برای شرکت در کلاس آیلتس با استادهای منتخب ندارند؛ بنابراین هر فردی می‌تواند با بهترین استادی که در نظر دارد کلاس آمادگی آیلتس را رزرو کند؛ و به بهترین نحو برای شرکت در امتحان آیلتس آماده شود.

Content-Signature

موفقیت در آزمون آیلتس به شانس بستگی ندارد، بلکه یادگیری تکنیک‌های درست است که شما را موفق می‌کند

حضور در کلاس از هر مکان و در هر زمانی

اگر دائم در سفر هستید یا به خاطر برنامه‌ریزی کاری و شخصی که دارید نمی‌توانید به طور منظم در کلاس‌های حضوری آیلتس شرکت کنید، یادگیری آیلتس به صورت خصوصی بهترین انتخاب برایتان است.

در پلتفرم همیارزبان کلاس‌های آمادگی آیلتس به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و از هر نقطه‌ای از جهان و در هر زمانی می‌توانید به کلاس‌هایتان دسترسی داشته باشید. بنابراین هیچ مشکلی نمی‌تواند در مسیر یادگیری شما اختلال ایجاد کند؛ و با خیال راحت می‌توانید برای شرکت در امتحان بین المللی آیلتس آماده شوید.

اضافه کردن پارتنر به کلاس

در صورتی که با دوستانتان یا یکی از اعضای خانواده‌تان برای امتحان آیلتس آماده می‌شوید و برنامه‌هایتان مشترک است، همیارزبان این شانس را در اختیارتان قرار داده که بدون پرداخت هزینه اضافی در یک کلاس خصوصی شرکت کنید.

در واقع هر فردی می‌تواند در این پلتفرم یک نفر را به عنوان پارتنر به کلاس خودش اضافه کند و کلاس خصوصی سه نفرهای با استاد و پارتنر خودش داشته باشد. با این ویژگی می‌توانید با دوستانتان برای یادگیری مهارت‌های آیلتس همراه شوید و کلاسی پربار و باکیفیت را تجربه کنید.

مدیریت هزینه کلاس آیلتس

آموزشگاه‌های زبان انگلیسی تمام شهریه کلاس آیلتس را به صورت یکجا دریافت می‌کنند؛ و اگر چند جلسه غیبت داشته باشید همه مبلغی که برای شرکت در کلاس پرداخته‌اید از بین می‌رود.

اما در همیارزبان کلاس‌های آیلتس به صورت جلسه‌ای رزرو می‌شوند و می‌توانید هزینه هر کلاس را قبل از شروع همان جلسه بپردازید. با این روش می‌توانید هزینه‌های شرکت در کلاس آیلتس را مدیریت کنید و از یادگیری تکنیک‌های این امتحان و تکمیل دوره آیلتس جا نخواهید ماند.

منبع : https://hamyarzaban.com

  • ۰۲۱-۹۱۳۰۷۶۴۶
  • hamyarzaban@gmail.com

اهواز،امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد

نظر شما