شناسهٔ خبر: 56793521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تکمیل ساماندهی دولتخانه صفوی با جدیت پیش می‌رود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تکمیل ساماندهی دولتخانه صفوی به عنوان یک طرح ملی که مورد تاکید رئیس جمهور است با جدیت پیش می رود و شاهد تعامل شهرداری در رابطه با این پروژه بوده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی رجحانی در نشست علنی شورای شهر قزوین که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه برای پاستخگویی به نیازهای شهروندان و اقتضائات حوزه ساخت و ساز یک طبقه افزایش تراکم در بافت تاریخی قزوین در دستور کار و پیگیری است، افزود: باید به گونه ای کار کنیم که ضمن حفظ هویت تاریخی شهر به نیازهای معقول شهروندان در حوزه ساخت و ساز در بافت تاریخی پاسخ مناسب داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در ادامه گفت: در پیگیری مسایل و مشکلات شهر و شهروندان باید شفاف عمل کنیم و مصالح عمومی را بر منافع خود ارحج بدانیم.

رجحانی گفت: باید تعامل میان شورای شهر قزوین و استانداری برای حل مسایل و مشکلات مرکز استان افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه باید قوانین، مقررات و ضوابط را به درستی تبیین و اجرا کنیم تا جای ابهام باقی نماند، افزود: باید با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در قانون به وظایف خود بپردازیم و مسایل و مشکلات مدیریت شهری را مرتفع کنیم.

این مسئول افزود: برای کمک به ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع) خواستار بودجه ای در خصوص شهرهای زیارتی شدیم که تحقق آن یک فرصت برای خدمت رسانی مطلوب به جنوب شهر قزوین است.

وی با اشاره به حل مشکل ساخت و ساز در شهرک اندیشه قزوین پس از سال ها،گفت: مشکلات مربوط به شهرک عظیمیه نیز بیش از سه دهه پابرجا مانده و امیدواریم با پیگیری های انجام شده گشایشی در رابطه با آن حاصل شود.

 

 

نظر شما