شناسهٔ خبر: 56732990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در قالب امضا تفاهم نامه ای انجام شد؛

همکاری کمیته امداد استان با آموزش فنی‌وحرفه‌ای قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین با امضای تفاهم نامه‌ای بر افزایش همکاری‌های آموزشی خودتأکید داشته و خواستار ارتباط بیشتر با یکدیگر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سید محمود عرب در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین، با بیان اینکه  یکی از بهترین اقدامات برای خدمت به محرومان اشتغال زایی است، تصریح کرد: و براساس تفاهم نامه همکاری کشوری، امروز تفاهم نامه همکاری استانی هم به امضا رسیده تا مددجویان با مهارت آموزی در زمینه اشتغال موفق‌تر باشند.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین همچنین اضافه کرد: با شناخت نیاز‌های آموزشی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرساخت‌های این آموزش را فراهم کرده و در مواردی به صورت رایگان و در دیگر موارد با هزینه‌ای بسیار پایین این خدمات را ارائه می‌کند.

عرب خاطر نشان کرد: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای خود را در کنار کمیته امداد دانسته و تلاش می‌کند خدمات متناسب و مطلوب را به نیازمندان ارائه کند.

 مدیر کل کمیته امداد استان قزوین نیز بیان کرد: هنر و تلاش کمیته امداد نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه بوده و هموار سعی می‌کند انسان‌ها را به سمتی ببرد که در گروه محسنین باشند.

ناصرظاهری در ادامه گفت: از این رو ما به دنبال جمع‌آوری پول نبوده‌ایم و می‌خواهیم فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود تا اقشار مختلف در این عرصه وارد شده و تکلیف انسانی و دینی خود را انجام دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در زمینه آموزش مهارت، تأکید ما بر ایجاد اشتغال مبتنی بر مهارت است، چراکه اشتغال بدون مهارت به موفقیت راه نخواهد یافت.

نظر شما