شناسهٔ خبر: 59153881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

تبدیل مددجو به مددکار از اهداف اصلی کمیته امداد باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تبدیل مددجو به مددکار باید از اهداف اصلی کمیته امداد باشد و باید توجه داشت که مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه‌های ارزشمند ملی و دینی ما هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد انقلابی برگزار شد، گفت: عزم مددجویان و مسئولان کمیته امداد باید این باشد که مددجو را به مددکار تبدیل کنند، یعنی همت کنید به جای اینکه به این‌ها کمک کنید برای آنان اشتغال ایجاد کنید، در مرحله بالاتر هم همت کنید مددجویان تبدیل به کمک‌کننده و امدادگر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: هم مددجویان باید این همت و عزم را داشته باشند، هم شما که خادم آن‌ها هستید باید به آن‌ها کمک کنید به این مقصد برسند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: باید از مددجویان حمایت شود، این حمایت چگونه باشد، باید ببینید این افرادی که خادم آن‌ها هستید چه استعدادها و شرایطی دارند و آن استعدادها را پرورش دهید.

وی خاطرنشان کرد: یک بانک اطلاعات از مددجویان داشته باشید، استعدادیابی کنید، استعداد این عزیزان را بشناسید، بعد از این کار به سراغ پرورش این استعدادها بروید و به آن‌ها کمک و راهنمایی کنید که طرح و برنامه داشته باشند، بعد از اینکه طرح و برنامه خود را ارائه دادند برای حمایت از آن هر چقدر سرمایه‌گذاری کنید ارزش دارد، برای اینکه او می‌تواند به داد خیلی‌ها برسد.

عابدینی اظهار کرد: ما باید بتوانیم استعدادیابی کنیم، بعد که این استعدادها را شناختیم، این عزیزان مددجو را تشویق به ارائه طرح کنیم، مثل همین که اکنون در پارک‌های علم و فناوری اتفاق افتاده و به زودی این عزیزان تحولی در جامعه به وجود می‌‌آید.

نظر شما