شناسهٔ خبر: 56699997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

"حسین یکتایی" رئیس هیات کشتی استان قزوین شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رای قاطع اعضای مجمع، حسین یکتایی با ۱۹رای به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قزوین انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قزوین با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، احسان لشگری قهرمان المپیک و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

در این مجمع ۲۵نفر حق رای داشتند که پس‌از رای‌گیری، حسین یکتایی با کسب ۱۹رای به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان انتخاب شد.

در ادامه مراسم حسین یکتایی، رئیس جدید هیات کشتی استان قزوین با بیان اینکه هیات کشتی نیازمند تلاش جدی است؛ اظهارکرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی، تمرکززدایی و میزبانی از اردوهای مختلف و اعزام منظم کشتی گیران به مسابقات کشوری؛ امیدوارم با کمک پیشکسوتان در این مسیر گره‌گشای مشکلات باشیم.

یکتایی افزود: با استفاده از ظرفیت استان و فراهم کردن هرچه بیشتر امکانات و شرایط تلاش خواهیم کرد تا استعدادهای کشتی استان شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس هیات کشتی استان قزوین تجلیل شایسته از قهرمانان ملی، استفاده از امکانات به‌روز ورزشی، فراهم کردن پایگاه‌های استعدادیابی و برگزاری مسابقات متعدد کشتی در استان را از جمله اهداف خود برشمرد.

در پایان نیز با کسب آرای مجمع، مژگان حسن‌زاده به عنوان نائب رییس کشتی بانوان، کوروش کشاورز خزانه‌دار، محمد مشهدی آقایی کارشناس خبره، فاطمه محمدبیگی و حاج محمد داودی به عنوان اعضای هیات رییسه کشتی استان قزوین انتخاب شدند.

46

برچسب‌ها:

نظر شما