شناسهٔ خبر: 56738186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

رئیس هیات گلف استان قزوین انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رای قاطع اعضای مجمع، مهدی بهشتی با ۱۵رای به عنوان رئیس جدید هیات گلف استان قزوین انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات گلف استان قزوین با حضور عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان رییس مجمع با تفویض اختیار از فدراسیون گلف، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه از مجموع ۱۵رای اخذ شده، مهدی بهشتی با کسب ۱۰رای به عنوان رئیس جدید هیات گلف استان قزوین انتخاب شد.

بهشتی، سابقه ۲۰سال فعالیت اجرایی، شش‌سال خزانه‌داری هیات کونگ‌فو و شهردار خاکعلی را در کارنامه کاری خود دارد و در حال حاضر شهردار محمودآباد نمونه است.

در ادامه مراسم "مهدی بهشتی‌مقدم"، رئیس جدید هیات گلف استان قزوین با بیان اینکه ورزش گلف در ایران مغفول مانده، اظهارکرد: نگاه‌های حاکم به ورزش گلف در ایران باعث شد که این ورزش با وجود سابقه طولانی خود در دنیا همچنان مغفول بماند.

بهشتی با بیان اینکه رشته ورزشی گلف ورزش گرانی نیست، تصریح کرد: با فرهنگ‌سازی خوبی که در خصوص این رشته ورزشی انجام شده، اکنون بسیاری از افراد با اعتبارات کم نیز می‌توانند این ورزش را انجام دهند.

رئیس هیات گلف استان قزوین برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتباط‌گیری با استان‌های هم‌جوار برای توسعه ورزش گلف و فرهنگ‌سازی مطلوب در خصوص این ورزش در استان را از جمله اهداف خود برشمرد.

در پایان نیز با کسب آرای مجمع، نسترن طارمی به‌عنوان نائب رئیس، محمد دادایی خزانه‌دار، محمد بابایی و فاطمه الوندی‌فر نیز به‌عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.

48

برچسب‌ها:

نظر شما