شناسهٔ خبر: 56697364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مجمع انتخابات هیات کشتی قزوین برگزار شد/ یکتایی رئیس جدید هیأت کشتی

مجمع انتخاباتی هیات کشتی قزوین روز چهارشنبه و با حضور دبیر فدراسیون این رشته برگزار و پس از برگزاری انتخابات، حسین یکتایی به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قزوین با حضور ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، احسان لشگری قهرمان المپیک و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که یک کاندید داشت، حسین یکتایی با کسب ۱۹ رای از مجموع ۲۲ رای اخذ شده به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات کشتی استان قزوین انتخاب شد.

رئیس هیات کشتی استان قزوین در این نشست اظهار داشت: مهم‌ترین شاخصه برای توسعه کشتی استان، انتخاب یک هیات رییسه توانمند و قوی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تمرکززدایی و میزبانی از اردوهای مختلف و اعزام منظم کشتی گیران به مسابقات کشوری است که با تدوین برنامه و بهره‌گیری از خرد جمعی در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

حسین یکتایی، استعدادیابی و استفاده مطلوب از پایگاه‌های استعدادیابی، بها دادن به ورزشکاران و تجلیل از قهرمانان ملی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی، تلاش برای ایجاد شرایط اقتصادی پایدار و برگزاری مسابقات کشتی را از جمله اهداف و برنامه های آینده این هیات اعلام کرد.

در ادامه نیز اعضای هیات رئیسه کشتی استان قزوین به ترتیب مژگان حسن‌زاده به عنوان نایب رئیس، کوروش کشاورز خزانه‌دار، محمد مشهدی‌آقایی کارشناس خبره، فاطمه محمدبیگی و حاج محمد داودی با کسب آرای لازم به عنوان اعضای هیات رئیسه کشتی استان قزوین انتخاب شدند.

 

نظر شما