شناسهٔ خبر: 56557224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گلایه عضو هیئت رئیسه مجلس از توقف طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی

عضو هیئت رئیسه و رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس گفت: این فراکسیون با نهادهای مختلف جلساتی برگزار کرد تا بحث سازماندهی آسیب‌های اجتماعی آغاز شود و شورای شهر تهران و دولت سابق هم قول‌ همکاری دادند اما با تغییر شورای شهر و دولت طرح متوقف شد.

صاحب‌خبر -

احمد نادری، رئیس فراکسیون مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مجلس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: این فراکسیون با نهادهای مختلف جلساتی برگزار کرد و محله‌ هرندی تهران هم به عنوان نمونه انتخاب شد تا بحث سازماندهی آسیب‌های اجتماعی از این محله شروع شود و از طرف شورای شهر تهران و دولت سابق قول‌هایی هم برای همکاری داده شد.

وی اظهار داشت: با تغییر شورای شهر و دولت این جلسات متوقف شد و قرار بود نهادهای متولی دیگر هم اقداماتی انجام دهند که متأسفانه به جایی نرسیده است.

نادری با بیان اینکه در ادامه بیشتر موضوعات نظارتی و بودجه در دستور کار فراکسیون قرار گرفت، افزود: بودجه‌های خوبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شد اما در مورد وصول این بودجه‌ها از دولت و سازمان برنامه و بودجه گله‌مندیم و هنوز اعتبارات لازم به دست نهادهای مربوطه نرسیده است، همچنین جلساتی در امر نظارت برای گزارش خواستن از دستگاه‌ها تشکیل شده است.

عضو هئیت رئیسه‌ مجلس در مورد اقدامات مجلس شورای اسلامی برای حوادث اخیر تشریح کرد: سه شنبه‌ هفته‌ گذشته معاون سیاسی اجتماعی وزیر کشور در فراکسیون حضور پیدا کرد و این هفته هم با حضور معاون اجتماعی فراجا جلسه‌ای تشکیل خواهد شد.

نادری ادامه داد: بنا داریم با دستگاه‌های دیگر نیز جلساتی برای بررسی علل اجتماعی اغتشاشات اخیر برگزار کنیم و هم در بعد نظارتی و هم قانون‌گذاری و تعیین وظایف دستگاه‌ها ورود کنیم و به طور جدی وظیفه‌مان در مورد اتفاقات اخیر را انجام دهیم.

پایان پیام/

نظر شما