شناسهٔ خبر: 56361180 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر امین تارخ برگزار شد/مقدمی: خداحافظ آقا معلم

مراسم تشییع پیکر امین تارخ صبح امروز با حضور جمع گسترده‌ای از هنرمندان و دوست داران این هنرمند پیشکسوت در قطعه هنرمندان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – مراسم تشییع پیکر امین تارخ صبح امروز با حضور جمع گسترده‌ای از هنرمندان و دوست داران این هنرمند پیشکسوت در قطعه هنرمندان برگزار شد.

شجاع‌نوری: امین تارخ دوست دوران کودکی‌ام بود

علیرضا شجاع‌نوری در حاشیه این مراسم گفت: حالم خیلی بد است من و امین تارخ در خردسالی با هم هم‌خانه بودیم. در سریال «سربه‌داران» شاگردی‌اش را کردم. او در بنیاد فارابی در دهه ۶۰ آرشیوی برای هنرمندان را تأسیس کرد تا امکان دسترسی به آثار برای بازیگران و هنرمندان شهرستان‌ها هم فراهم شود. همیشه می‌خواست عالم بازیگری شسته و رفته شود تا هنرمندان به راحتی به کار خود بپردازند.

کرامتی: تارخ یک بازیگر مفید بود

مسعود کرامتی نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: تسلیت می‌گویم به همه ایران. امین تارخ رفت، رفیقم و دوستم بود، همه روزهای با هم بودنمان برایم خاطره شده است. در یک جمله می‌گویم که امین آدم به دردبخوری بود؛ مفید و سودمند.

مقدمی: آقا معلم به خدا می‌سپارمتان

شبنم مقدمی بازیگر سینما نیز در این مراسم حضور داشت و ابراز کرد: به همه تسلیت می‌گویم. همیشه و از وقتی که زیر نظر استاد تارخ مشغول آموزش شدم، به ایشان می‌گفتم آقا معلم. آقا معلم خیلی زود رفتید، به خدا می‌سپارمتان، ولی با شما وداع نمی‌کنم.

برای مشاهده تصاویر کامل گزارش تصویری مراسم تشییع امین تارخ اینجا کلیک کنید.

نظر شما