شناسهٔ خبر: 56134608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسابقات جهانی کشتی فرنگی| اعلام برنامه روز سوم/ ایران در انتظار یک طلا

در روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی ۵ ملی‌پوش کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز سوم مسابقات جهانی کشتی فرنگی روز دوشنبه با برگزاری مرحله مقدماتی ۲ وزن و دیدار رده‌بندی و فینال ۴ وزن دوم پیگیری خواهد شد. 

فردا در مرحله مقدماتی مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم روی تشک خواهند رفت.

برنامه کامل روز سوم به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 29 شرکت کننده دارد، مهدی محسن‌نژاد در دور اول با هان جائه چانگ از کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان ایلدار بهرام اف از ازبکستان و کرم کمال از ترکیه می‌رود.

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک مغلوب لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه شارشنبکوف از قرقیزستان و تیو از چین می‌رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتیجه 9 بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله در یک کشتی مقتدرانه با نتیجه 8 بر صفر جانی ختسوریانی از گرجستان را از شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار ماته نمس دارنده مدال برنز جهان از صربستان است.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با برنده کشتی میان باشار از ترکیه و محموداف از قرقیزستان خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم که 25 نفر شرکت کرده‌اند، امین میرزازاده در دور نخست با علیمخان سیزدیکوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان صباح شریعتی و ساتیش از هند می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما