شناسهٔ خبر: 56132005 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در نیمه نهایی

رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، درپایان مسابقات نوبت اول، علیرضا نجاتی دروزن 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتجیه 9 بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گرایی دراین مرحله با جانی ختسوریانی از گرجستان مبارزه می کند.

در وزن 82 کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 2 بر 1 کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 2 مغلوب یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان می رود.

مسابقات مرحله نیمه نهایی از ساعت 19:15 امروز برگزار می شود.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما