شناسهٔ خبر: 55992890 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویرانی نمازخانه‌ای در فرانسه در پی آتش‌سوزی عمدی

ژرالد دارمانن وزیر کشور فرانسه در پی ویرانی یک نمازخانه به دلیل آتش‌سوزی عمدی همبستگی خود را با مسلمانان «رامبویه» اعلام کرده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد نمازخانه‌ای در رامبویه در فرانسه روز شنبه براثر آتش سوزی ویران شد. ژرالد دارمانن، وزیر کشور فرانسه در پی این حادثه همبستگی خود را با مسلمانان این شهر اعلام کرده است.

بر اساس عناصر اولیه تحقیقات، شاهدان گزارش دادند حدود ساعت یک بامداد مشاهده کردند دو نفر به سرعت با یک قوطی از محل خارج شدند و سپس شعله‌های آبی رنگ آتش را مشاهده کردند. یک منبع پلیس هم تایید کرد احتمالا این آتش سوزی عمدی بوده است.

دادستانی ورسای تحقیقاتی را برای کشف علل آتش سوزی یا تخریب عمدی با وسایل آتش زا آغاز کرده است. به گفته دفتر دادستانی ورسای تا کنون مظنونی در این خصوص دستگیر نشده است.

ژرالد دارمانن در توئیتر نوشت همبستگی با مسلمانان رامبویه که دیشب عبادتگاهشان در آتش ویران شد. تحقیقات آغاز شده و منشا آن را روشن خواهد کرد.

انجمن مسلمانان رامبویه در پیامی در فیسبوک نوشت: دیشب در نماز خانه‌ ما آتش سوزی رخ داد و با وجود مداخله سریع آتش نشانان و تلاش آنها همه چیز آتش گرفت و جز سازه های فلزی چیزی باقی نمانده است.

نظر شما