شناسهٔ خبر: 55983518 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

قهرمانی جهان؛ اسلوونی نخستین پیروز مرحله حذفی

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال اسلوونی با شکست آلمان، نخستین پیروزی مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین روز مرحله حذفی مسابقات قهرمانی مردان جهان با مسابقه میان دو تیم اسلوونی و آلمان از ساعت 20 امشب (شنبه 12 شهریور) در سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانا آغاز شد و تیم میزبان با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد.

در این دیدار اسلوونی‎‌ با نتیجه 25 بر 18، 25 بر 19، 21 بر 25 و 25 بر 22 تیم آلمان را مغلوب کرد تا در مسابقه بعدی خود به مصاف برنده دیدار هلند و اوکراین برود.

در دومین دیدار نخستین روز مرحله حذفی به میزبانی اسلوونی، دو تیم ایتالیا و کوبا از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 از روز جمعه چهارم شهریور با حضور 24 تیم در شش گروه و در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شد و روز چهارشنبه نهم شهریور با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.

در پایان این مرحله تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، صربستان، برزیل، فرانسه، هلند، آمریکا، ترکیه، اوکراین، ژاپن، ایران، آرژانتین، کوبا، آلمان و تونس در رتبه‌های اول تا شانزدهم قرار گرفتند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

برچسب ها: لهستان, یک هشتم نهایی, هفتمین حضور ایران, میزبانی مشترک, بیستمین دوره, لیوبلیانا, قهرمانی مردان جهان, مصر, اسلوونی, هلند, تیم ملی مردان ایران, آرژانتین, والیبال

نظر شما