شناسهٔ خبر: 67679303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پس از 12 سال

عذرخواهی رسمی مورینیو از کارواخال!

ژوزه مورینیو در پیام تبریک قهرمانی خود به اسپانیا رسما قبول کرد که 12 سال پیش در مورد دنی کارواخال اشتباه کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شب گذشته با چهار بازیکن حال حاضر و سابق رئال مادرید: ناچو، موراتا، خوسلو و کارواخال قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. این چهار نفر همگی زمانی که مورینیو مربی رئال بود، در کاستیا (تیم دوم رئال) بودند.

2054347

سرمربی پرتغالی به ناچو و موراتا برای اولین بار در تیم اول رئال میدان داد، در حالی که کارواخال و خوسلو مجبور شدند به صورت قرضی از رئال بروند، زیرا آنها در ایده‌های مورینیو برای تیم اصلی قرار نداشتند. 

کارواخال به لورکوزن رفت و در آنجا درخشید و به رئال برگشت تا یک اسطوره شود. او حالا نام خود را در کتاب تاریخ تیم ملی نیز ثبت کرده است.

بعد از قهرمانی اسپانیا مورینیو فرصت را غنیمت شمرد و به این بازیکنان اشاره کرد. او برای میدان دادن به ناچو و موراتا به خودش افتحار می‌کند و از کارواخال نیز غذرخواهی کرد.

2054349

آقای خاص نوشت: «ناچو فرناندز، کاپیتان تیم قهرمان چپیونزلیگ 2024 و آلوارو موراتا، کاپیتان قهرمان اروپا. به هر دو تبریک می‌گویم و به مربی‌ای که برای اولین بار زمانی که در آکادمی رئال بودند، به آنها میدان داد. همان مربی‌ای که قابلیت‌های ویژه دنی کارواخال را تشخیص نداد. به آقای دلافوئنته برای کار باورنکردنی‌ای که انجام داد نیز بسیار تبریک می‌گویم. بهترین تیم قهرمان شد.»

به این ترتیب سرمربی پرتغالی از اعتراف به اشتباه خود در مورد کارواخال هیچ ابایی نداشت و از او رسما عذرخواهی کرد.

نظر شما