شناسهٔ خبر: 67681100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عکس| واکنش خاص مورینیو به قهرمانی اسپانیا

فرارو

آقای خاص به شکلی متفاوت قهرمانی لا روخا در جام ملت‌های اروپا را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورینیو به مناسبت قهرمانی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ چند تصویر نوستالژی منتشر کرد.

شب گذشته دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ با برتری ۲-۱ لا روخا به پایان رسید. اسپانیا با ثبت ۷ پیروزی در ۷ مسابقه، مقتدرانه و برای چهارمین بار قهرمان جام ملت‌های اروپا شد.

ژوزه مورینیو با انتشار پستی در اینستاگرام، به شیوه‌ای جالب قهرمانی اسپانیا را به اعضای این تیم، خصوصاً ناچو فرناندز و آلوارو موراتا که در رئال مادرید شاگرد او بودند، تبریک گفت.

آقای خاص در سال ۲۰۱۲ حکم ورود ناچو و موراتا به تیم اصلی رئال مادرید را امضاء کرد و به نوعی باعث شروع دوران حرفه‌ای این دو بازیکن شد. مورینیو در عین حال خودش را به خاطر کشف نکردن استعداد دنی کارواخال سرزنش کرد. ژوزه مورینیو با انتشار چند عکس نوستالژی نوشت:

ناچو فرناندز، کاپیتان برنده لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ و آلوارو موراتا، کاپیتان برنده یورو ۲۰۲۴. تبریک فراوان به آن‌ها و تبریک به مربی‌ای که به این دو برای اولین بار، زمانی که بچه‌ای بیش در آکادمی نبودند، بازی داد! همان مربی‌ای که نفهمید دنی کارواخال هم یکی دیگر از آن‌هاست (به خوبی موراتا و ناچو است). تبریک فراوان به آقای دلا فوئنته به خاطر کار شگفت‌انگیزش. بهترین تیم قهرمان شد!

عکس| واکنش خاص مورینیو به قهرمانی اسپانیا

نظر شما