شناسهٔ خبر: 67679403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آغاز مذاکرات برای تمدید با گئورگی

اختصاصی: پرسپوليس ستاره تیمش در یورو را می‌خواهد

باشگاه پرسپوليس به دنبال توافق برای ادامه همکاری ستاره گرجستانی تیمش در یورو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دو فصل پیش گئورگی گولسیانی را از سپاهان به تهران آورد و این بازیکن با پیراهن قرمز دو سال پرافتخار داشت و دو قهرمانی لیگ، یک جام حذفی و یک سوپرجام را به دست آورد.

گولسیانی پس از پایان لیگ در شرایطی ایران را ترک کرد که باتوجه به زدن گل قهرمانی مقابل مس رفسنجان برای پرسپولیس، در اوج محبوبیت میان هواداران قرار داشت و پایان قرارداد او، آنها را نگران می‌کرد.

این مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس به تیم ملی‌شان دعوت شده بود، موفق شد در رقابت‌های یورو عملکرد درخشانی داشته باشد و با گرجستان صعودی تاریخی به دور حذفی داشتند.

2049236

حالا مدیران باشگاه پرسپولیس که در روزهای گذشته مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند، تلاش می‌کنند در دور جدید مذاکرات با گولسیانی، رضایت این مدافع بلندقامت را برای بازگشت به ایران جلب کنند و او یک فصل دیگر نیز در پرسپولیس بماند.

باید دید این بار جواب گولسیانی به پرسپولیس چه خواهد بود. با مشخش شدن تکلیف سروش رفیعی، تنها گئورگی از لیست تمدیدی‌های باشگاه باقی می‌ماند که هنوز تیم آینده‌اش را مشخص نکرده است. به هرحال رضا درویش در پی ادامه همکاری با ستاره پرسپولیس در یورو است.

نظر شما