شناسهٔ خبر: 55888028 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تعمیر پرینترhp در تهران

هر یک از پرینترها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای کارهای خاصی مناسب هستند. پرینترهای لیزری سرعت چاپ بالایی دارند اما هزینه قابل توجهی نیز دارند. پرینترهای جوهرافشان برای چاپ رنگی سریع مناسب هستند، اما از نظر کیفیت تصویر نسبت به مدل های لیزری پایین تر هستند. پرینترهای سوزنی به طور گسترده برای کارهایی که نیاز به روشن شدن مداوم دارند (مثلاً برای چاپ رسید و چک) استفاده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ چکیده : تعمیرباما در زمینه تعمیرات پرینتر با بیش از سال ها تجربه بهترین تکنسین را برای تعمیر به محل شما اعزام میکند. هر یک از پرینترها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای کارهای خاصی مناسب هستند. پرینترهای لیزری سرعت چاپ بالایی دارند اما هزینه قابل توجهی نیز دارند. پرینترهای جوهرافشان برای چاپ رنگی سریع مناسب هستند، اما از نظر کیفیت تصویر نسبت به مدل های لیزری پایین تر هستند. پرینترهای سوزنی به طور گسترده برای کارهایی که نیاز به روشن شدن مداوم دارند (مثلاً برای چاپ رسید و چک) استفاده می شود.

وجود هر گونه خرابی مستلزم خدمات تعمیر پرینتر hp است که توسط مراکز خدمات ویژه تعمیر پرینتر ارائه می شود، از جمله اینکه در صورت نیاز به بازیابی عملکرد دستگاه خود می توانید با خدمات تعمیرباما تماس بگیرید. عیب یابی و تعمیرات جامع پرینترها از هر طرح و نوع انجام می دهیم، به لطف تجربه انباشته شده، ما قادر خواهیم بود به سرعت نقص را شناسایی کنیم و هر کاری را برای رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم.

7

مشکلات احتمالی پرینتر

تعمیر پرینترها به ارزیابی اولیه آسیب نیاز دارد. در صورت وجود چنین مشکلات آشکار و نقص چاپی، تشخیص نقص محصول بسیار ساده است:

  • دستگاه روشن نمی شود؛
  • پس از روشن شدن، پرینت نمی گیرد .
  • سند ارسال شده برای پرینت، چاپ نشده است.
  • چاپ خیلی کم رنگ؛
  • رگه ها، نقطه ها یا سایر نقص های تصویر قابل توجه است.
  • بخش هایی از تصویر گم شده است

 در تمام این موارد، تعمیر پرینتر مورد نیاز است که مشکل را برطرف می کند.

تعمیر مداوم پرینترهای لیزری اغلب با مشکلاتی در تعویض کارتریج همراه است. اگر آسیب آن به دلیل سایش شدید باشد، ممکن است خرید یک کارتریج جدید مناسب تر باشد. اما در بیشتر موارد، خرابی های نه چندان پیچیده تشخیص داده می شود، به عنوان مثال، نیاز به تعویض درام، تمیز کردن تیغه، و یا شارژ مجدد ساده با تونر است.

8

تعمیرات پرینتر اچ پی

پرینتر را می توان کاربردی ترین و پرکاربردترین تجهیزات اداری برای محل کار نامید. جای تعجب نیست که پرینترها مهمانان مکرر مراکز خدمات هستند.خرابی در پرینتر شما همیشه نشان دهنده مشکلات جدی نیست. بنابراین، اگر دستگاه چاپ می‌کند، اما تصویر بی کیفیت به نظر می‌رسد، کاملاً چاپ نشده است، به صورت راه راه چاپ شده، دلیل آن کمبود تونر یا جوهر در کارتریج است. کافی است شارژ کارتریج را انجام دهید تا تجهیزات به طور کامل کار کند.

اما اگر دیدید پرینتر به صورت کند کار می کند، به دستورات پاسخ نمی دهد، کاغذ را جمع می کند در این صورت شما نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی پرینتر دارید.

شایان ذکر است که عملکرد نادرست پرینتر به معنی نیاز به ببرسی زود هنگام است. کاغذ گیر کرده را از دستگاه جدا نکنید، آن را از گرد و غبار و کثیفی پاک کنید، از آب و ضربه های مکانیکی محافظت کنید. با استفاده صحیح و دقیق، پرینتر می تواند سال ها از پرینتر خود استفاده کنید.

یکی از رایج ترین خطاهایی که صاحبان تجهیزات اداری اغلب با آن دست و پنجه نرم می کنند، گیر کردن کاغذ است. دلیل آن این است که کاغذ به دلیل کج بودن، به سادگی در غلتک های کاغذ کش گیر می کنند. در این حالت، خطا ممکن است به صورت یک پیام در مانیتور رایانه شخصی، یک کد روی نمایشگر خود دستگاه یا یک نشانگر LED ظاهر شود. این سوال پیش می آید که در این صورت چه باید کرد و چگونه چاپگر خود را به تنهایی تعمیر کنید؟

ما می دانیم که شما به خدمات سریع، واجد شرایط و قابل اعتماد نیاز دارید. از کار افتادن تجهیزات اداری به معنای از دست دادن زمان و از دست دادن پول است.

با توجه به موقعیت های پیشرو ما در بازار، تعداد کافی متخصص در کادر خود داریم که بلافاصله پس از تماس آماده مراجعه به شما هستند. استاد ما ظرف 1 ساعت نزد شما خواهد بود! دیگر نیازی نیست نگران تعمیر فوری تجهیزات اداری در تهران باشید. شرکت تعمیر باما با ارائه خدمات سریع و با کیفیت در خدمت شما عزیزان است.

برچسب ها : تعمیر پرینتر hp,شارژ کارتریج,تعمیر پرینتر اچ پی

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما