شناسهٔ خبر: 67976823 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

ترور «اسماعیل هنیه» بار دیگر ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی را نشان داد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: اقدام جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در به شهادت‌رساندن مجاهد قهرمان «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران، بار دیگر ماهیت تروریستی بودن این رژیم نامشروع را نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت شهادت مجاهد قهرمان «اسماعیل هنیه»، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به این شرح است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

ﻭ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻣﺒﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ؛ ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ‌ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷان ﺭﻭﺯﻱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ. (سوره مبارکه آل‌عمران - آیه ۱۶۹)

اقدام جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در به شهادت‌رساندن برادر مجاهد سرافراز «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی- حماس در تهران، بار دیگر پرده از ماهیت تروریستی این رژیم نامشروع برداشت و مُهر تأییدی بود بر درستی و ضرورت مقاومت و ایستادگی در برابر این لکه ننگ که سال‌هاست آرامش و آسایش منطقه غرب آسیا را از بین برده است و در مقابل چشمان متحیر جهانیان، هر روز دست به جنایات تازه‌ای می‌زند.

این‌جانب با محکوم نمودن این جنایت غیرقابل بخشش و با تسلیت شهادت مظلومانه برادر شجاع و مجاهد برجسته مقاومت «اسماعیل هنیه» به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم مسلمانان جهان به‌ویژه مردم سربلند و ستمدیده فلسطین و ایرانیان عزیز و ابراز همدردی با برادران و خواهران مجاهد فلسطینی، علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را برای شهید «اسماعیل هنیه» از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

با امید به پیروزی نهایی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونی جنایت‌کار و تروریست، اطمینان دارم که خون پاک این مجاهد نستوه و تمام شهدای مقاومت که عمر شریف خود را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه تحقق آرمان بلند آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کردند، هرگز پایمال نخواهد شد.

نظر شما