شناسهٔ خبر: 55862854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در همایش مداحان تعلیم و تربیت(دانش آموزی)

وزیر آموزش‌ و پرورش: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است

شهرری- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش در همایش مداحان تعلیم و تربیت(دانش آموزی) در حرم امام خمینی(ره) خطاب به مداحان دانش آموز گفت: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز یکشنبه خطاب به دانش آموزان مداح که از سراسر کشور در آئین حضور داشتند، تصریح کرد: خداروشکر که امام حسین(ع) را داریم؛ سالهاست اومانیسم و سکولاریسم فشار می آورند اما والدینمان ما را به هیات بردند که خدا را بسیار شکر که از دامان اهل بیت جدا نشدیم .

وی ادامه داد: هرچه داریم از امام حسین(ع) داریم و بدانید که کشتی نجات همین است و بس.

وزیر آموزش‌ و پرورش: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است

وزیر آموزش و پرورش خطاب به مداحان دانش آموز یادآور شد: امنیت، صحت و سلامت همه در سایه خیمه امام حسین(ع) است.

نوری با اشاره به اهمیت و جایگاه هیئات در جامعه تاکید کرد: هیات تربیت است، تربیت سیاسی اجتماعی است؛ هیات تربیت در ساحت هنر و زیباشناختی است چراکه کسی که روضه می خواند کار هنری انجام می دهد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برخی وجوه دولتی و هیاتی را مقایسه می کنند و می گویند حواستان باشد فلانی مدیریتش هیاتی است که خدایی نکرده فرزندمان را هیات نفرستیم اما بدانید که این افراد، پیاده نظام های لیبرال دموکراسی غربی هستند.

وی ادامه داد: مهمترین اتفاقی که در هیات می افتد، ارتباط بین بچه های هیاتی است؛ در مدیریت هیاتی، خادمی وجود دارد؛ بزرگی و کوچکی وجود دارد و استاد و شاگردی.

نوری افزود: فرق مدیریت هیاتی با مدیریت خدمتگزار غربی این است که جهت آن ها رو به انسان اما جهت گذاری مدیریت هیاتی رو به خدا و آسمان است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره توفقیات و خدمات معلمان و جامعه آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و شهید همت هر ۲ کارمند و معلم آموزش و پرورش بودند.

نظر شما