شناسهٔ خبر: 67465447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلیلی دولت سیزدهم را احیا می‌کند

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل گفت: با پیروزی سعید جلیلی دولت سیزدهم احیا شده و ادامه عملکرد مطلوب دولتمردان را در خدمت به مردم شاهد خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری عصر دوشنبه در همایش طرفداران سعید جلیلی در اردبیل گفت: شاهده شرایط خوبی در مرحله اول انتخابات به نفع کاندیدای اصولگرا بودیم و قطعا همراهی و مشارکت بالای مردم می‌‌تواند پیروزی قطعی را برای سعید جلیلی و مسئولیت خطیر ریاست جمهوری او فراهم آورد.

وی افزود: کشور نباید عقب‌گردی به دهه 90 داشته باشد بلکه ضروری است امکان فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف فراهم آید.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل به برخی فضاسازی‌‌های رسانه‌ای کاذب علیه سعید جلیلی در دور دوم انتخابات اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات نشان از ترس جبهه مقابل است و ما یقین داریم با اعتماد دلسوزان انقلاب اسلامی و همراهان صدیق دولت سیزدهم شاهد شکل‌گیری دولت انقلابی دیگری در 16 تیر در کشور خواهیم بود.

نوری افزود: مردم انتظار دارند تا در مناظره‌ها سعید جلیلی رویکردها و برنامه‌های دولت چهاردهم را به صورت شفاف و روشن تبیین کرده و در کنار آن با دیدگاه‌های کاندیدای رقیب نیز آشنا شوند تا امکان انتخاب اصلح و شایسته برای عموم مردم فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا نگاه و رویکرد شهید آیت‌الله رئیسی در دولت سعید جلیلی ادامه پیدا کرده و نیروهای دلسوز این نظام همچنان پای کار بیایند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل اضافه کرد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از رویکردهای اصلی دولت جلیلی خواهد بود تا مردم در یک رفاه و آسایش خوب بتوانند در پیشرفت کشور امیدواری و اعتماد بیشتری را به دست آورند.

انتهای پیام/131

 

نظر شما