شناسهٔ خبر: 55855085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل

کسب مقام نائب قهرمانی دارت بازان دانشگاه محقق اردبیلی، دعوت ۲ وزنه‌بردار اردبیلی به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان و قهرمانی شمشیرباز اردبیلی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی زیر 23 سال کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان اردبیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کسب مقام نائب قهرمانی دارت بازان دانشگاه محقق اردبیلی، دعوت محسن دادرس و رضا باغی به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان و قهرمانی شمشیرباز اردبیلی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی زیر ۲۳ سال کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان اردبیل است.

کسب مقام نائب قهرمانی دارت بازان دانشگاه محقق اردبیلی

تیم دارت پسران نائب قهرمان پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور شد.

 این مسابقات به‌مدت ۳ روز در دانشگاه شهرکرد(چهارمحال و بختیاری) برگزار شد نمایندگان استان اردبیل توانستند در بین ۳۸ دانشگاه به مقام دوم و گردن آویز نقره این مسابقات دست پیدا کنند.

حضور ۲ ورزنه‌بردار اردبیلی به اردوی تیم‌ملی بزرگسالان 

 محسن دادرس و رضا باغی وزنه‌برداران اردبیلی به اردوی آماده سازی تیم‌ملی بزرگسالان دعوت شدند.

این ورزشکاران جهت شرکت در این اردو از روز جمعه مورخ چهارم شهریور ۱۴۰۱ در محل فدراسیون وزنه‌برداری حضور پیدا کردند.

میثم لاهوت سابریست اردبیلی مقتدرانه قهرمان شد

در مسابقات انتخابی تیم‌ملی شمشیربازی زیر ۲۳ سال کشور، میثم لاهوت سابریست اردبیلی مقتدرانه قهرمان شد.

این مسابقات که با شرکت ۴۲ سابریست از ۱۴ استان کشور به‌مدت یک روز در سالن شهیدکلاهدوز مجموعه ورزشی شهی شیرودی تهران جریان داشت، با برتری مقتدرانه میثم لاهوت از اردبیل به پایان رسید.​

برگزاری بیش از یک‌هزار برنامه فرهنگی ورزشی در گرمی

محمدرضا ایران‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی از برگزاری بیش ازیک‌هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستان گرمی طی سال‌جاری خبرداد.

وی گفت: در حوزه عمرانی کفپوش و روشنایی سالن‌های ورزشی زهرا و شهدای روستای زیوه به مبلغ ۱۳۰۰ میلیون ریال تعمیر و در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی افزود: زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای قره خانبگلو با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ % اجرا شده و در دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/3727/

نظر شما