شناسهٔ خبر: 67297664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

لازمه انتخاب اصلح داشتن قدرت تشخیص است

حوزه / امام جمعه اسدآباد، گفت: لازمه انتخاب اصلح در انتخابات این است که قدرت تشخیص داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با قرائت دعای امام زمان(عج) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: لازمه انتخاب اصلح در انتخابات این است که قدرت تشخیص داشته باشیم.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه، تصریح کرد: دهه امامت فرصت خاص و ناب است که یکی از بهترین اعمال در آن، گرفتن روزه است.

امام جمعه اسدآباد، با بیان اینکه اینکه گفتیم دپیلماسی التماسی و دیپلماسی انقلابی محترم هستند، به این معنا نیست که هر دو حق باشند، یادآور شد: آن چبزی که صریحاً از دستورات قرآنی استفاده می‌شود، دیپلماسی انقلابی و به حق است و همان است که شهید رئیسی توانست با آن اقتدار نظام را بالا ببرد.

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات در اقتدار کشور تاثیر به‌سزایی دارد، یادآور شد: نامزدهای انتخابات که از سوی شورای نگهبان تاییدیه گرفتند، همه محترم هستند اما رأی برای هر کدام‌ متفاوت است، برخی از آنان ادامه راه دولت تدبیر و برخی ادامه راه دولت شهید رئیسی هستند، برخی مبهم هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید عملکرد دولت‌های قبل را برای انتخاب درست بررسی کنیم، ابراز کرد: انتخاب ما اثرگذار است و موظف هستیم هر کدام خوب حرف می‌زنند و خوب هم اجرا می‌کند را به عنوان اصلح انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه یک عده مخالف مذاکره هستند و این دوقطبی غلط است، افزود: دو قطبی اصولگرا و اصلاح‌طلب هم نداریم.

انتهای پیام. /

نظر شما