شناسهٔ خبر: 55797633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۲۵ هزار گذرنامه در خراسان رضو‌ی توزیع شد

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۲۵ هزار جلد گذرنامه برای متقاضیان سفر اربعین حسینی در پنج ماهه نخست امسال در این استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

 محمد رضا شفیعی مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: این اداره از فروردین ماه تا پایان مردادماه، ۲۲۵ هزار و ۱۲ جلد گذرنامه در استان برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی توزیع کرده است که ۹۱هزار و ۶۹۸ جلد از این تعداد گذرنامه‌ها فقط در مرداد ماه توزیع شده است.

او افزود : با وجود افزایش ترافیک به توزیع کنندگان تاکید شده توزیع پاکت‌های گذرنامه اربعین را در اولویت قرارداد دهند و حتی الامکان از برگشت گذرنامه‌ها به باجه معطله خودداری کنند.

مدیرکل پست خراسان رضوی با اشاره به استقبل مردم ادامه داد:  تعداد توزیع گذرنامه افزایش می‌یابد به همین سبب به دلیل پیشگیری از هرگونه اختلال در روند توزیع، زائران و متقاضیان سفر معنوی اربعین ثبت درخواست‌های خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

شفیعی  بیان کرد: در این ایام شیفت‌های ویژه برای تسهیل خدمت رسانی به زائران حضرت سید الشهدا (ع) در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: شهروندان پس از اخذ بارکد با مراجعه به سایت شرکت ملی پست و بخش رهگیری مرسولات می‌توانند از آخرین وضعیت گذرنامه خود آگاه شوند و درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به واحد‌های پستی خودداری کنند و در صورت نیاز با شماره ۱۹۳ تماس بگیرند.

نظر شما